Battle of The Year: The Dream Team (2013)


Konusu:Son 15 yıldır Dünya Hip-Hop Dans Şampiyonası'nda dereceye giremeyen Amerika bu yıl dereceye girmeyi başarabilecek midir? 







Çook çok önceden filmi merakla beklediğimi belirten bir post yazmıştım. (tık tık)
Ve yayınlanmasının üzerinden çok fazla zaman geçmeden izleme şansı elde ettim. Ama bu şansı elde etmesem de olurmuş. Bir filmi yerdiğim yazım pek yoktur ama ne yazık ki bu sefer kendimi tutamayacağım. Bu filmi neden çekmişler gerçekten anlamadım tabi küçük bir tahminim var o da yönetmenin Kore'li tarafının Amerika'lı tarafına ağır bastığı bir anda 'bir film çekeyim, şöyle Kore Amerika'dan daha iyi olsun nedir hep Amerika hep Amerika' diye düşünmüş olması. Yoksa başka bir açıklama gelmiyor aklıma. 

Neden öyle diyorsun demeyin, filmde gerçekten hiç özel bir şey yoktu, müzikleri sevmedim, oyunculukları sevmedim, dansı da öyle çünkü nasıl bir açıdan çekmişseler neler yaptıklarını gerçekten anlamadım. Dans etmeyi değil ama dans edenleri izlemeyi çok seven biri olarak bu bana biraz işkence gibi geldi açıkçası. 

Neyse sonuç olarak büyük hayal kırıklığına uğradım. 3D olmasına falan hiç gerek yokmuş bence. 'Yok ben müzikal filmleri seviyorum eh Josh da var izlerim bir şey olmaz' bile düşünseniz hayır izlemeyin derim, benden söylemesi.

IMDB Puanı: 3,6

Rotten Tomatoes Puanı: %5

Puanım:





Keyifle kalın...



Yorumlar