Yorum: My Love Eun Dong






Sonunda bu diziye yorum yazmaya karar verdim. Okuduysanız eğer Son Zamanlarda Ne İzliyorum yazımda bu diziyi sevdiğimi ama birkaç tereddüdüm olduğunu söylemiştim. Bu tereddütlerimden dolayı diziyi bitirdikten sonra yorum yazmak içimden gelmedi açıkçası. Ama diziye çok da haksızlık etmemek adına bir şeyler yazayım istedim. 

Dizinin konusu aslında klasik, birbirlerine çocukluk zamanlarında aşık olan ama bir türlü kavuşamayan bir çiftin öyküsü. Güzel olan yanı ise bu çiftin hikayesinin diğer klasik dizilerden biraz daha farklı olması. Hikayeyi farklılaştırıp işlemiş olmaları hoşuma gitti. Hem kızın hem de çocuğun hikayesini sevdim.  

Sevmediğim kısım ise çiftin 2000'li yıllardaki buluşmalarının biraz vasat kalmış olması. Çok emin olmamakla beraber bu durumun sebebinin Eun Dong'un 20li yaşlardaki halini canlandıran Yoon So Hee olduğunu düşünüyorum. Kendisi Eun Dong'u canlandıran diğer iki oyuncudan farklıydı. Yani bölümün birinde ben aslında Eun Dong değilim dese inanırdım. 

Oyunculuk hakkında söylemek istediğim şey: Joo Jin Mo yine Joo Jin Mo ve yine Joo Jin Mo! Adama her bölümde bir kere daha hayran kaldım. Canlandırdığı karakterin duygularını o kadar iyi yansıtmış ki hayran olmamak elde değildi zaten. Onun yanında Kim Sa Rang oldukça sönük kalmış. Gençlik halleri -Eun Dong'un 20'li yaşları hariç- iyiydi ama Kim Sa Rang.. Ben sevemedim bilmiyorum, kötü olduğundan değil ama iyi de değildi açıkçası. 

Beni en çok sinir eden nokta ise Eun Dong'un annelik rolünün vasatın da altında olması. Son ana kadar üvey anne sandım kendisini ama değilmiş. Senaryo bakımından da eksiklikler vardı bu konuda. Bence daha çok üzerinde durulması gerekiyordu, böyle hoş olmadı. Bunun yanı sıra Ji Eun Ho karakteri oldukça zeki bir karakterdi. Yanlış anlaşılmalara çok mahal vermedi, bu da genelde dizilerde çok görülmeyen bir durum -özellikle dizi dramsa-, bu yüzden diziyi sevmemin en önemli sebebi de bu oldu. Dizideki antagonist kişiler ve kişilerden kaynaklı yanlış anlaşılmalardan ziyade zamandı ki diziyi farklı kılan da buydu.

Diğer bir sıkıntı ise Jae Ho karakteri oldu. Karakteri canlandıran oyuncu ile ilgili bir sorunum yok her ne kadar kendisine Angry Mom'dan sonra sinir olsam da bu dizideki sorun tamamiyle senaryo ile ilgiliydi. Ben adamı hiç anlayamadım. İyi mi kötü mü?. Bilen söylesin lütfen. Aslında senaryonun başlangıcına göre kendisinin psikopatın önde gideni olması gerekiyordu... Ama bölümler ilerledikçe işler farklı bir hal almaya başladı. Çok garip...

Müzikler harikaydı diyemiyorum, iyiydi. Sevdim.

Genel olarak klasik bir konuyla güzel işlenmiş bir senaryo vardı karşımda. Bu hoşuma gitti. Bir daha izlemem belki ama izlediğim için mutluyum. 

Puanım:



Yorumlar

  1. Çoğu kısma katılıyorum. Diziyi sevebilirdim ama bir şeyler eksik gibi. Henüz bitirmedim içimden bitirmek de gelmiyor niyeyse. Kim sa rang ı ben de sevemedim sanırım, annelik dediğin gibi yoktu. İzlense de olur izlenmese de olur ayarında bir dizi bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben başladığım diziyi bitiremeyince rahat edemeyenlerdenim maalesef. Dizi çok kötü değilse illa ki bitiriyorum ^^ Diziyi bitirmemdeki en büyük sebepse: Joo Jin Mo'dur. Yine de eğer çok bölüm kalmadıysa izlenecek bitirin derim ya da henüz 2005 yılındaysanız 2015'e de bir şans verebilirsiniz ;)

      Sil
    2. 2015e de gelmiştim. 12.bölümde bıraktım. İlk zamanlar ben de yarım bırakmayı sevmezdim ama sonra o kadar çok yarım bıraktım ki alıştım :D

      Sil
    3. Ben de son zamanlarda başladım ama zar zor siliyorum listemden artık ben de alışmalıyım sanırım ^^

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder