Flower Boy Next Door: Webtoon'dan Diziye...

Aslında bugün bir film paylaşacaktım ama ne yazık ki bitiremedim. Ne demek bitiremedim demeyin, Hint filmlerini bilirsiniz en az 3 saat. Mini dizi gibi izlemeye karar verdim ben de. Nedense uzun filmleri izlerken hep böyle oluyor, sanki tüm günümü o filmi izleyerek harcamışım gibi geliyor ben de her gün biraz biraz izliyorum :) Neyse, durum böyle olunca bari uzun süredir izlemekte olduğum ama bir türlü finalini izleyemediğim bir Kore dizi olan: Flower Boy Next Door'u izleyeyim dedim. İyi ki de demişim, aslında bitirirmişim ben bu diziyi 2 haftada rahatlıkla ama yoğunluktan ancak fırsat bulabildim. Şimdi yorum yapacağım ama öyle sırf Kore dizileri ile ilgili paylaşımda bulunan blog'lardaki ayrıntıyı bulacağınızı sanmayın, kısaca bahsedeceğim o kadar ;)

Flower Boy Next Door



Konusu: 
Dizimizin konusu kısaca şöyle ; 
Kendini dış dünyaya kapatmış bir kızdır Go Dok Mi. İşlerini küçük dairesinden yürütmektedir, sadece zorunlu durumlarda dışarı çıkmaktadır. Bu içe kapanık dünyasındaki en büyük eğlencesi ise karşı apartmanın dairesini gözetlemesidir belki de. Hayır, yanlış okumadınız kızımız biraz yaramaz. Bir gün yine karşı daireyi gözetlerken beklenmedik bir şey gerçekleşir ; karşı dairede daha önceden görmediği bir adam onu izlemektedir. Ve işte Go Dok Mi'nin hayatı o günden sonra tamamen değişecektir.



Park Shin Hye hayranı olarak biraz hayal kırıklığına uğradığım bir dizi olsa da genel olarak  güzeldi. 
Başlığın adına gelecek olursak da, filmde göreceksiniz zaten Go Dok Mi'nin yan komşusu Webtoon yazarıdır, ve dizimiz de aslında bir Webtoon'dan uyarlama. 
Dizi bittikten sonra iki özel bölüm daha çekmişler, Playfull Kiss'de olduğu gibi dizinin devamını izleyeceğinizi sanmayın bu özel bölümlerde. Bunda daha çok kamera arkası çekimleri ve dizinin çekim aşamasındaki bazı sırları anlatmak/göstermek amacıyla çekilmiş bölümler. Tamamını izlemesem de hoşuma giden noktalar oldu. Sizin de izlemenizi öneririm ;) 







(Go Dok Mi karşı daireyi gözetlerken daha önce o dairede hiç görmediği birince fark edilir.)


Keyifli seyirler...


Yorumlar