Bend It Like Beckham

Bu akşam şöyle fantastik ya da romantik güzel bir film izleyeyim dedim. O kadar bakınmama rağmen hiçbir film beni cezbetmedi, ben de uzun zaman önce aklıma takılan Bend It Like Beckham filmini izlemeye karar verdim bugün de karşıma çıkınca. 
Aslında posterinden de anlaşılıyor ama gelin şöyle konusuna bir göz atalım..




Konusu: Hint bir ailenin kızı olan Jess'in ailesinin geleneklerine ve karşı çıkmalarına rağmen tek hayali futbolcu olmaktır.



 

Aslında çok başka bir yorum yazmıştım ama rottentomatoes ile IMDB'deki yorumları görünce 'bir dur, sakin ol' dedim kendi kendime çünkü belki modumda değilimdir bugün ondan çok sevmemişimdir filmi.. sevecek biri varsa mani olmak istemem sonuçta.
Ama kendi fikrimi de söylemem gerekiyor.. Yüzeysel bir şekilde söyleyecek olursam; filmin başı ve 70. dakikadan sonrası mükemmel olmasa da iyiydi. Ama tüm kadroya ve oyunculuğa 
rağmen film beni biraz sıktı açıkçası. 
Bunun yerine bugün başka bir film izleseymişim çok daha hoş olurmuş ama en azından artık 'izlesem mi izlemesem mi' ikileminde kalmayacağım için mutluyum. 
Bir de konusu romantik diye izlemeye kalkacak olanlarınız varsa eğer hiç heveslenmeyin derim çünkü romantik çok fazla bir şey yok filmde, daha çok Jess'in futbol, bize çok fazla hissettirilmese de David Beckham aşkı konu alınmış.

Rotten Tomatoes Puanı: %85 --> :O
IMDB Puanı: 6.7
Puanım: 


Bilseydim böyle olacağını izlemezdim diyeceğim filmlerden biri..





Yorumlar