Make Your Move (2013)





Müzikal bir film gördüğümde kesinlikle kayıtsız kalamıyorum!! Peki bu huyumdan rahatsız mıyım?. Hayır. ^^ Bu filmi daha önce ne duydum ne de gördüm, nasıl oldu da izlemeye başladım onu da bilmiyorum ama güzel olmuş gördüğüm. Ayrıca bir şey itiraf etmeliyim mi BoA'yı da daha önce duymamışım ya da duydum ama o kadar dikkatimi vermedim zira o kadar Kore dizisi dinleyen biri olarak duymamam garip bir şey. Ama ben her zaman ne derim: geç olsun da güç olmasın.

BoA dışında, Derek Hough'un da oynadığı bir filmi izlemedim diye hatırlıyorum, daha doğrusu hatırlamıyorum. Neyse burayı uzatmaya gerek yok. Ama tabi ki Duane Adler ve müzikal filmlerini biliyorum, özellikle Step-Up serisinin 2006 yapımı olan ilk filmi. Sanıyorum Channing&Jenna Tatum çiftinden ötürü seri içerisindeki favori filmim olur kendisi. 

Make Your Move filmine gelecek olursak, plot dışında gayet iyi bir filmdi aslında, yani danslardan bahsediyorum. Başka tür bir film olsaydı plot düzgün değil diye yaygarayı koparırdım belki ama müzikalleri daha çok müzik ve dans için izlediğimden , eğer baş rollerin kimyası birbiriyle uyumluysa, plotu önemsemeyebiliyorum . Hikayede kopukluklar, eksiklikler vardı bunu kabul ediyorum ama dansları çok beğendim ben! 

Sonuç olarak müzik filmleri seven, hikaye biraz sorunlu ama yine de izlerim diyen ve tabi ki daha önce bu filmi izlemeyen herkese izlemesini öneririm. 

İçimde kalmasın, BoA'nın bu güzel şarkısını da bir defa dinleyin ^^



IMDB Puanı: 5.6
Rotten Tomatoes Puanı: %43

Puanım: 



Yorumlar