Yeni Kore Dizileri Top 5 - 2014

Bu sefer farklı bir şey yapmak istedim ve henüz yayınlanmaya başlamamış (My Secret Hotel hariç)ama şimdiden güzel olacaklarını düşündüğüm Kore dizileri neymiş bir bakalım istedim. Yayınlanma tarihlerine göre bakalım yakında hangi diziler geliyormuş.


#1: My Secret Hotel


Yönetmen: Hong-Jong Chan
Yazar: Kim Ye-Rİ , Kim Do-Hyun
Kanal: tvN
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Tarihi: 18 Ağustos-7 Ekim
Yayın Günleri: Pazartesi-Salı 23.00


Konusu: 
Sang-Hyo bir otelin düğün departmanında yöneticidir ve eski kocası aynı zamanda ünlü bir mimar olan Hae-Young ile bu otelde karşılaşırlar. Hae-Young'un yakında düğünü vardır. Fakat otelde gerçekleşen bir cinayet olayı her şeyi değiştirir. 



Dizinin güzel olacağını düşünmemin en büyük etkeni Yoo In-Na'dır kendisini You Who Came From Stars, You Are The Best!, Queen In-Hyun's Man, The Greatest Love ve Secret Garden dizilerinde çok beğenmiş ve beğenmeye de devam etmekeyim (yarışmacı arkadaşlara başarılar dileyerek konuşmayı noktalayacağımdan korkmuyor değilim) . Eminim bu diziyi seçerken çok dikkatli düşünmüş ve kararını vermiştir eh bize de izlemek düşüyor o halde. 

Not: Dizinin ilk 4 bölümünü yazan Kim Ye Ri (Lie To Me dizisinin yazarı) ölünce yazar değişikliği yapılmış. Yazarın ölmesine üzüldüm tabi ama umarım bu durum dizinin gidişatını kötü etkilemez. 


#2: Iron Man


Yönetmen: Kim Yong Soo
Yazar: Kim Kyu-Wan
Kanal: KBS2
Yayın Tarihi: 2 Eylül 2014
Yayın Günleri: Çarşamba-Perşembe 21.55
Oyuncular: Lae Dong Wok, Shin Se-Kyung, Shin Seung-Hwan, Jeong Jin, Jung Yoo-Geun

Konusu:
Aklı unutulmaz acılarla dolu bir adam. Parlak kişiliğe sahip bir kadın. Kadın adamın yaralarını sarabilecek midir? 

Aslında konusu pek ilgimi çekti denemez ama KBS2'ye güveniyorum ve her ne kadar Lee Dong-Wok'u (estetik insanları ne hale getiriyor :( ) My Girl'den sonra izlemesem de ona da güveniyorum ^^
#3:The Spring Day of My Life


Yönetmen: Lee Jae Dong (I Miss You)
Kanal: MBC
Yayın Tarihi: 10 Eylül 2014
Yayın Günleri: Çarşamba-Perşembe 21.55
Oyuncular:Kam Woo Sung, SooYoung, Lee Jung-Hyuk, Jang Shin-Young, Shim Hye-Jin

Konusu:
Lee Bom Yi geçirmiş olduğu kalp ameliyatının ardından hayata daha pozitif yaklaşmaya çalışır. Kang Dong Ha ise eşinin ölümünün ardından iki çocuğunu tek başına büyütür. Lee Bom Yi'ye ise kalbini bağışlayan kişi Kang Dong Ha'nın karısıdır. Bir gün yolları kesişir. 



Ne yalan söyleyeyim başrollerin ikisine daha önce hiç dikkat etmemiştim, oynadıkları dizilerden izlediklerim olmuş ama hangi karakter olduklarını çıkartamıyorum ne yazık ki. Ama bu dizi güzel olmayacak demek değil tabi ^^ 


#4: Too Lovely Girl for Me


Yönetmen: Park Hyung-Ki (Scent of a Woman)
Yazar: No Ji Sul
Kanal: SBS
Yayın Tarihi: 17 Eylül
Yayın Günleri: Çarşamba-Perşembe 21.55
Oyuncular: Rain, Kyristal, L, Cha Ye-Ryun, Hoya, Alex (kadrodaki isimler harika ^^)

Konusu:
Hyun Wook bir eğlence şirketinin sahibi aynı zamanda besteci ve yapımcıdır. Bir kazada kaybettiği sevgilisinin kızkardeşi ile tanışır ve ona aşık olur.

Kadroda Rain var , başka söze gerek var mı hiiç bilmiyorum. Rain sonuçta. Rain..
Kyristal'in daha önce hiçbir dizisini izlemediğim için hakkında bir şey diyemeyeceğim ama Rain yeter. Kendisinin Full House'dan başka dizisini izlememiş olsam da, Full House'dan sonra o benim için bir efsane. Megan Fox için de öyle biliyorsunuzdur. ^^ Gerçi objektif olacak olursam konusu biraz, yani ne bileyim hoşlandığım tarzda değil.. Tamam şirket sahibi genç bir iş adamı onun aşk hikayesi tarzında diziler seviyorum da yani kız mı bulamamış da sevgilisinin kız kardeşine aşık oluyor. Ayrıca kız ölmüş!  Hem nasıl oluyor da daha önce hiç tanışmamışlar.. Bu soruyu sormam söz konusu Kore dizileri olunca biraz saçma oldu sanırım. Neyse Rain ve SBS'ye güvenim sonsuz. Merakla bekliyorum..

#5: Modern Farmer


Yönetmen: Oh Jin Seok
Kanal: SBS
Bölüm Sayısı: 20
Yayın Tarihi: 18 Ekim 2014
Yayın Günleri: Cumartesi-Pazar 20.40

Konusu: 
Lee Min-Ki(Lee Hong-Ki), Kang Hyeok, Yoo Han-Cheol ve Han Ki Joon Excellent Souls adlı bir rock grubunun üyeleridirler. Grup şehir dışına yerleşme kararı alır. Bundan sonrası hayaller, aşklar, arkadaşlıklar...

Açıkçası konudan pek umudum yok, buna benzer bir Kore dizisi daha hatırlıyorum ama onu da izlememiştim konusundan dolayı. Bu listeye almamın tek sebebi de tabi ki Lee Hong Ki.
Kendisini Bride of the Century dizisi ile çok beğendiğimi söylemiştim. Eh yeni dizisine de konusu ne olursa olsun bir şans vermezsem olmaz tabi. Umarım beni yanıltmaz...


BONUS: 
Discovery of Romance



Yönetmen: Kim Sung Yon (Big)
Yazar: Jung Hyun Jung
Kanal: KBS2
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Tarihi: 18 Ağustos-7 Ekim
Yayın Günleri: Pazartesi-Salı 21.55


Konusu:

Han Yeo Reum, erkek arkadaşına aşıktır ama eski erkek arkadaşı Kang Tae Ha hatasını fark edip karşısına tekrar çıkınca işler çığırında çıkar.


Aslında Myung Wol the Spy dizisinden sonra Eric'in oynadığı başka güzel bir dizi arayışına girmiş ve istediğim diziyi bulamamış olsam da bu diziyi izleme listeme eklememiştim. Ama şimdi bu listeyi yaparken 'aslında neden olmasın, oldukça eğlenceli görünüyor' dedim kendi kendime. Hala başlamak konusunda kararsızım, zaten bir diziye tüm bölümleri yayınlanmadan önce başlayınca dizi bitene kadar ben Çin işkencesi yaşıyorum. 

Böylece listemin sonuna gelmiş bulunuyorsunuz. Umarım seversiniz ^^ 







Yorumlar