Yorum: Kill Me Heal Me (2015)






Ben bir çılgınlık yaptım ve izlemekte olduğum dizilerin (Falling for Innocence & Angry Mom) son bölümlerini izlemek için final bölümlerinin yayınlanmasını beklerken Kill Me Heal Me'yi izlemeye başladım. Bu diziye daha önce ne diye başlamamışım bilemiyorum. Neyse geç oldu ama güç olmadı. İzlerken çok zevk aldım. Her şeyi ile özellikle plot twisti ile  harika bir dizi olmuş. O karakterlerin ortaya çıkma sebepleri ve gelişimleri... Muhteşem, harika, mükemmellll! 

Fakat ben bu dizide Ji Sung'a defalarca kez hayran oldum! Bir insan ancak bu kadar iyi rol yapabilir. Bir insan aynı bölümde ancak bu kadar farklı rolü peş peşe canlandırabilir. Çekimleri çok merak ediyorum. En beğendiğim karakter ise Yoo Na oldu, kimse şaşırmasın. 'Oppppaaa' deyişi bile ayrı bir harika! Diğer oyunculardan bahsetmek isterdim ama Ji Sung'un her rolü öyle aklıma kazınmış ki onları gözüm görmüyor. Hwang Jung Eum ise beni birazcık hayal kırıklığına uğrattı, Secret'tan sonra kendini çok ilerletmiştir diye umuyordum ama olmamış. Yine de bana Can You Hear My Heart'daki rolünü anımsattı ve mutlu oldum. Eskiler, eskiler... 

Müziklerine pek bir şey demeyeceğim zira aklımda kalan tek müziği var ; 


Bu da çok güzel olduğu için müzikten dolayı benim nazarımda bir eksikliği olmadı. 

Konusundan bahsetmeye gerek bile duymuyorum. Çoklu kişilik bozukluğu şu sıralar revaçta ve bence en orijinal hallerinden biri de bu. Tabi umarım 2016'da bu tarz diziler görmeyiz. Yenilik gerek sonuçta.

 Dizide beni huzursuz eden tek bir nokta oldu o da geçmişe ya da diğer karakterlerin yaşamlarına çok geniş bir pencereden bakamadık. Fakat bu sayede de yapbozu asıl karakterlerle beraber çözdük. Ve artılar eksileri götürür. Sonuç olarak ben bu diziyi çok sevdim, ve benden öneri isteyenlere tavsiye edeceğim dizilerden biri de eminim Kill Me Heal Me olacaktır. Sonu çok azıcık daha uzun olsaydı fena olmazdı tabi. 

Bu sefer bir farklılık yaptım ve hemen her bölümden sonra aklıma gelen ilk cümleyi not ettim. Tabi sonraki bölüm heyecanı ile kimi bölümlerde hiçbir şey yazmamışım. Ama sanırım bu yorumu okumadan direkt bu listeye bakarsanız dizinin ne kadar iyi olduğunu anlarsınız ^^


2.BölümSonu- izlemek için bu zamana kadar bekleyen aklıma... <3
5.BölümSonuaşk. entrika. aile. komedi. fantastik. trajedi. her şey mi var bu dizide be! Bu kadarı bünyeme çok fazla.
6.BölümSonubir dizi ancak bu kadar iyi ilerleyebilir.
7.BölümSonudizi benim istediğim gibi bitecek, başka yolu yok! 
8.BölümSonuJi Sung bu kadar iyi rol yapmak zorunda mı?!. wooww. 
9.BölümSonukalbime inmek üzere!
10.- tırnaklarımı kemirmekteyim, meraktan ölebilrim
11.BölümSonuddaeebakkkkk
12.BölümSonudaha çok ddaebaakkk
13.BölümSonuYoo Na <3 
14.BölümSonu- my man don't worryyy :D :D :D 
15.BölümSonu- :(
16.BölümSonu- oha! sadece oha! 
19.BölümSonuşok,şok,şok! Ben de nerede kaldı diyordum...
20.BölümSonuspo olur yorum yok.


P.S: Afişler keşke daha karanlık olsaymış. İçlerinden diziyi en güzel yansıtan bence yukarıda kullandığım.  Dizinin konusunu bilmeden  afişine bakarak izlemeye başlasaydım şaşırırdım. 

Puanım:







Yorumlar