Cesaretin Varsa Tahmin Yap!


Love Me If You Dare/Jeux denfants/Cesaretin Var mı Aşka?

Bu sefer bir filmden değil, filmin sonundan bahsedeceğim.. Aslında 'son' demek ne kadar doğru olur bilemiyorum. 

Hiç aklımda yokken, geçenlerde arkadaşlarla yaptığımız bir konuşmada bu filmin sonundan bahsettik. Nereden geldik bu konuya pek hatırlamıyorum, önemli olan da o değil zaten. Önemli olan, benim filmin sonuyla ilgili pek problemim olmasa da aslında bir problemin varlığını öğrenmem. 

Demem o ki benim son bildiğim pek de son değilmiş. 

Şimdi eğer filmi izlemeyenleriniz varsa yazının devamını okumasınlar çünkü az biraz spoiler içerecek. Üzgünüm başka ne şekilde anlatırım bilemiyorum.

Neyden mi bahsediyorum; filmin sonunda cesaretli çiftimiz öldü mü ? yoksa bir diğer sahne olan -sanıyorum huzur eviydi- huzur evinde mutlu mesut yaşamaya devam mı ediyorlar ? .

İnternet'ten bakındım ve bu konu ile ilgili bir çok yazı buldum, insanların kafası bir kere karışmayagörsün işte.. 

Bulduğum bir yazıya göre; eğer çift bir daha oyun oynamayacaklarına dair söz verdiyseler neden hala oyuna devam ediyorlar, yeminden sonraki sahnelerin sadece sembolik olduğuna inanıyor bu yazıyı yazan.  Çok da mantıklı çıkarımlarda bulunmuş aslında..

Bana göre de aslında çimento sahnesi sahte ve yaşlandıkları kısımlar gerçek, ya da sadece umutsuz bir romantik olduğum için kendimi buna inandırmaya çalışıyorum. 

İzleyenleriniz varsa fikirlerini söylerlerse çok sevinirim, ikinci defa filmi izlemek pek sıcak gelmiyor da :) 






Yorumlar