Garip Bir Hikaye - When Harry Met Sally




Konusu:
Harry de Sally de Chicago Üniversitesi'nde okudukları halde ancak mezuniyetten sonra New York'a giderken tanışır. Yolda uzun uzun sohbet ederler ve 'kadın ile erkek sadece arkadaş olamaz.' kanısına varırlar. New York'a varınca ikili kendi hayatlarını yaşar ancak arada görüşüp birbirlerine olan bitenden bahsederler. Bir gün Harry eşinden, Sally de sevgilisinden ayrılır ve karşılaştıklarında, aralarında iyi bir dostluk başlar. İkili artık birbirine aşık olmamak için büyük çabalar sarf edecektir.



Yorum:

Bu IMDB puanlarına gerçekten de güvenilmemesi gerektiğini şimdi çok daha net bir şekilde anladım. Ya da ben romantik - komedi filmlerinden anlamıyorum ... Evet sanırım en doğrusu bu oldu, yani o kadar insan güzel yorumlar yapmış bir ben 'orta derecede' bir film olarak görüyorsam bu filmi, sorun bendedir belki de..
Ama yine de çok da abartmaya gerek yok diye düşünüyorum, yani iki kişi o kadar yakın oldukları halde nasıl sadece arkadaş olduklarını düşünebilirler ki ? Sally böyle düşünebilir belki, kadın-erkek ilişkilerinde fikirleri hep yetersizdi zaten ama en azından Harry çok daha önce anlamalıydı bunu ya da itiraf etmeliydi kendine.

Bir de oyuncuların şimdiki fotoğraflarına bakınca şok olduğumu belirtmek istiyorum, tamam Harry'i en başından sevmemiştim belki de filme de çok ısınamama sebebim o ama bir insan bu kadar mı değişir, adamı tanıyamadım fotoğrafını ilk gördüğümde :) Ama Meg Ryan şarap gibi kadın gerçekten de...







Filmin en sevdiğim sahnesi..


Yorumlar