Geçmişi Olmayan Adam - Bourne Series




Bourne IdentityKonusu:
Bir İtalyan balıkçı teknesi, ölmek üzere bir adamı bularak kurtarır. Genç adam iyileştiğinde, ciddi bir hafıza kaybı geçirdiği fark edilir. Kim olduğunu ve o hale nasıl düştüğünü hatırlamamaktadır.Kim olduğunu araştırırken, bazı özel yetenekleri olduğunu fark eder. Yakın dövüş ve yabancı dillere inanılmaz yatkınlığı vardır. Marie adlı güzel kadının da yardımıyla kendisini öldürmeye çalışan suikastçılardan kaçarak kimliğini bulmaya çalışır...







Aksiyon, aksiyon, aksiyon... Müptelası olduğum Austen filmleri bir yana aksiyon ve bilim kurgu filmleri bir yana. En sevdiğim film türleri Aksiyon ve Bilim-kurgu olduğu halde son zamanlarda bu iki türde de film izlemediğimi fark ettim ve hemen film arayışına girdim. Bu seri pek yeni değil aslında ama nedense izlememişim Matt Demon sevmeme rağmen. Ve henüz 2 filmini izlememe rağmen, Bourne serisini Bond serisinden çok daha fazla sevdiğimi söyleyebilirim. 

Sanırım ilk filmin heyecanı beni öylesine sarmış ki, serinin 2.sini izlemeden direk 3. yü izlemişim. Yani böyle bir şey yapmamama başka bir açıklama bulamıyorum :) 
Ama 2.yi izlememeye karar verdim çünkü olaylar zaten çözülmüş bulunmakta o nedenle serinin son filmi olan The Bourne Legacy / Bourne'un Mirası'nı izlemeye karar verdim. Geçen sene çekilmiş bu film, aslında IMDB puanı serinin diğer filmlerine nazaran oldukça düşük ama ben yine de izleyeceğim :) 


Dalında kaliteli fimlerden biri, söyleyecek başka söz yok 8/10. 



Keyifli seyirler...



Yorumlar