The Odd Lİfe of Timothy Green


Havalar kadar benim de ruh halim değişken, bu akşam hem ağlamak hem de mutlu olmak istedim ve bu filmde aynen öyle bir filmdi...



IMDB Puanı: 6.4/10  
Yapım: 2012 - ABD 
Tür: Dram ,  Fantastik ,  Komedi 
Süre: 105 dakika
Yönetmen: Peter Hedges
Oyuncular: Jennifer Garner, David Morse, Joel Edgerton, Dianne Wiest, Ron Livingston
Senaryo: Peter Hedges, Ahmet Zappa
Yapımcı: James Whitaker, Scott Sanders, John Cameron, Mara Jacobs, Ahmet Zappa

Konu:
Stanleyville isimli küçük bir kasabada yaşayan ve aile olabilme umuduyla yanıp tutuşan Cindy ve Jim Green (Jennifer Garner - Joel Edgerton) çiftinin bir türlü çocukları olmamaktadır. Bir gün, bebekle ilgili tüm dileklerini yazıp bir kutuya koyarlar ve arka bahçelerine gömerler. Kısa süre sonra, fırtınalı bir gecede evlerinde beliren Timothy isimli bir çocuk çiftin yaşamını sonsuza değin değiştirir.

Bu sefer fragman değil sadece şarkı; 



Timothy Green'in Sıradışı Yaşamı, sıradışı aynı zamanda sıcacık bir hikayeydi/filmdi. En beğendiğim filmler arasına girdiğini söylemeliyim sanırım. Filmin sonunda 'O nasıl filmdi öyle, olağanüstüydü, inanılmazdı' gibi şeyler söylemiyorsunuz belki ama yüzünüzde sıcacık bir gülümseme, gözlerinizde ise yaşlar oluyor ve filmin şarkısını dinlemeye devam ederken olanları tekrar düşünüyorsunuz. En azından ben öyle oldum :) Şarkının sözleri de çok manidar zaten, bilmiyorum bu film için mi yazılmış ama çok iyi uyum sağlamış. 

SPOILER !

Son olarak filmden bir alıntı; 'Every child grows and dies, I loose my leafs and die.' kısmını görünce anlayacaksınız neyden bahsediyorum..

Bu seferlik kısa olsun yorum malum hala ağlamaktayım :) 
Benim ağladığıma bakmayın tabi siz, ben yağmur yağsa ağlayacağım neredeyse :)

Yorumlar