Yağmur Altında / Singin' In The Rain


Konusu:
Sessiz filmlerin bittiği dönemde Don Lockwood ve Lana Lamont yıldızları oldukça parlak oyunculardır. Fakat sesli film modasına onlar da ayak uydurmak zorundadırlar. 
Sessiz film döneminden sesli film dönemine geçişi anlatan bu yapım tam bir başyapıt. 



Audrey Hepburn, Marilyn Monroe gibi oyunların filmlerini izlemekten oldukça zevk alan biri olarak o dönemden başka bir oyuncu olan Debbie Reynolds'un rol aldığı bu filmi de oldukça beğendim. Kaliteli bir müzikal olmuş. Gerçi benim yorumuma pek gerek olduğunu zannetmiyorum, bu filmin bir baş yapıt olduğunu sanırım herkes biliyordur. Modern 'müzikal' lerden çok farklı bir müzikal bu, gerçi günümüz filmlerine müzikal demek biraz zor. Müzik ve dans çok arka planda o filmlerde bu filmde ise tam ters... aşklarını, heyecanlarını, üzüntülerini dans ederek, şarkı söyleyerek anlatıyor karakterlerimiz. Çok da güzel oluyor açıkçası. Gerçek müzikal sevenlerin kaçırmaması gereken bir film...
8.4/10
Bu şarkıyı daha filmi izlemeden çok sevmiştim ben, bu meşhur şarkıyı bir de Frank Sinatra'dan dinleyin istedim.... ;


 


Keyifli seyirler...




Yorumlar