Düşler Ülkesi / Neverland






Konusu:Karısıyla arası çok da iyi olmayan Barrie, karısının karşı çıkmalarına rağmen bu aileyle yakınlık kurmaya başlar. Aynı şekilde Davies ailesinde de büyükanne Emma du Maurier bu yakınlığa karşı çıkmaktadır. Çocuklar, Barrie'nin ilham perileri olmuştur. Onlarla oyunlar oynarken yamaçları gemiye, sopaları kılıca, uçurtmaları periye ve çocukları da "Neverland'ın Kayıp Çocukları"na dönüştürür.


Hani bazı filmler vardır izledikten sonra sizde çok büyük bir etki bırakmaz ama bir gün bir yerlerde arkadaşlarınıza sevdiğiniz filmlerden bahsederken aklınıza gelir ama neden geldiğini bilmezsiniz çünkü izlediğinizde o denli büyük bir etki bırakmamıştır sizde. İşte bu film de benim için o filmlerden biri olacak gibi. İzlerken olacaklar şekillenmeye başladığında çok üzülmedim ama hep bir hüzün vardı içimde. Ve sanırım ben böylesi filmleri daha çok seviyorum. Anlık büyük bir etkidense, uzun süreli ama çok fazla bir etki bırakmaması çok daha güzel benim için. 
Kadro için söyleyecek laf yok zaten, Johnny Depp, Kate Winslet... 
Filmi izlemek için neden bu kadar geç kalmışım hiç bilmiyorum ama ben sonunda izledim, siz de henüz izlemediyseniz çok fazla zaman kaybetmeyin ;)


Keyifli seyirler...


Yorumlar