3'ü Bir Arada

Açılışı bir Julia Roberts filmi ile yapalım ; Notting Hill / Aşk Engel Tanımaz




İyi ki izlemişim demediğim ama izlemeseydim de sürekli merak edeceğim filmlerden biri sonuçta işin içinde  Julia Roberts etkeni var değil mi ;)

Klasik bir romantik-komedi filmiydi. Hugh Grant'ı bir türlü sevemeyen ama nedense filmlerini beğenen biri olarak bu filmini de beğendim -bayıldım demiyorum dikkat! - 

Julia Roberts çok severim, biraz da boş vaktimi değerlendirmek istiyorum diyorsanız buyurun ;) 


Konusu: İşleri pek de yolunda gitmeyen bir kitap evi sahibinin bir gün dünyaca ünlü oyuncu Anna Scott'un dükkanına gelmesi ile değişen hayatını anlatıyor. 



Filmden iki güzel şey;  


"Julia Roberts Gülüşü"


"O Muhteşem Şarkı"

Jane Austen Olmadan Olmaz! 


İyi ki Hugh Grant sevmiyorum dedim. Tüm filmlerini izlemişimdir sanırım :) Kendimle çeliştiğim dakikalar...

Jane Austen hayranlığım hakkında daha fazla konuşmaya gerek yok sanırım ama bu filme gelecek olursak ne yazık ki yapılan yorumların aksine ben 'şahane' bulmadım filmi. Aslına bakarsanız Jane Austen romanlarının içerisinde sanıyorum en az beğendiğim budur. Bu da Kate Winslet'in canlandırdığı Marianne Dashwood karakterinin aşk hayatının garipliğinden olsa gerek :) 
Oyunculuklarına laf yok tabi ama sonuç olarak benim çook çok beğendiğim filmlerden biri olmadı. 

Konusunu da anlatmaya gerek yok sanırım, herkes biliyordur... 




Son olarak yine Jane Austen;


İşte bu filmi sevdim. Mutlu son için sonuna kadar beklemem gerekse de dayandım ve beklediğime de değdi sanıyorum.. 

Konusu:  19 yaşındaki Anne (Sally Hawkins), genç ve yakışıklı deniz subayı Frederick Wentworth'e (Rupert Penry-Jones) delicesine aşık olmuştur. Ama Frederick'in ne serveti ne de sınıfsal düzeyi uygun değildir. Anne'in ailesi bu birlikteliğe karşıdır ve onu nişanı bozmaya ikna ederler. Sekiz yıl sonra, Anne kararından pişman olur. Frederick'i sevmekten asla vazgeçmez ve Frederick, ün ve servet sahibi olarak denizden döndüğünde, yöredeki evlenme çağına gelmiş her genç kadın gibi sadece seyreder. Frederick, kalbinin sesini dinlemek yerine ailesini dinleyen Anne'i affedebilecek mi?

Keyifli seyirler.... 



Yorumlar