Drive - Sürücü






Bazılarını kesinlikle anlamıyorum.. Filme yorum yapmam gerekiyor aslında ama internetteki o yorumları görünce dayanamadım. Filmde konuşma yokmuş, rol yokmuş, asksiyon yokmuş, biraz daha soygun sahnesi olsaymış... Bir kere filmin türüne baktığınızda bile aksiyona dair hiç bir şey göremiyorsunuz, 'suç' illa ki aksiyon demekse bazıları için tamam. Ama bence bu filmde Ryan Gosling  fazla konuşmadan çok büyük bir başarmış. Normalde aksiyon filmlerini çok severim ama bu filmin öyle bir şeyi var ki insanı kendine çekiyor. Kavinsky'den Nightfall ile filme başlanması ise cabası.. Şarkıda da Lovefoxxx'un söylediği gibi: there is something inside you, it's hard to explain / Sende öyle bir şey var ki anlatması imkansız. Film de tam olarak böyleydi bence, Ryan'ın gizemi, filmin kalitesi..



Şu bir hafta içerisinde peş peşe 3 Ryan Gosling filmi izledim, hepsine ayrı bir cool'du ama bu film hepsinden başkaydı. Klasik dram ya da romantik filmlerinden kesinlikle çok farklıydı. 

İçinde bol aksiyon, soygun, adam öldürme, sonu da mutlu biten bir film arıyorsanız bunu izlemeyin. Günümüz filmlerindeki kahramanlar gibi bir kahraman seyretmeyi beklemeyin. Ama yok, aksiyon olmasa da olur kaliteli olsun yeter diyorsanız bu filmi kesinlikle kaçırmayın. 

Ben iyi ki filmi izlemeden yorumlara bakmamışım diyorum şu an, yorumlar sizi caydırmasın. 



Keyifli seyirler...


Yorumlar