Extracted





Konusu:

Tom, insanların zihinlerine girebildiği ve onların bile hatırlamadığı anıları görebildiği bir makine icat eder. Ama olaylar hiç de beklediği şekilde gerçekleşmez ve kendini makinenin içinde hapis olarak bulur.






İzlediğim bir film hakkında yorum yapmadan önce internetten biraz araştırma yaparım ki atladığım önemli noktalar olmasın diye. Bu film ile ilgili yorumlara bakarken de "çalıntı" film yakıştırması yapılmış yorumlara denk geldim. İnsanlar neden tek bir yönden bakıyorlar olaysa anlamıyorum. Sonuçta hayatta "esinlenmek" denilen bir kelime var. Ve ben kesinlikle bu filmin "Inception" filminden çalıntı olduğunu düşünmüyorum. Filmde başka filmlerden alıntılar da vardı, peki var da ne olmuş.. filmin kalitesini mi düşürmüş?.. hayır.  Eminim bu filmde oyuncu olarak Brad Pitt ile yarışacak birini oynatsalar bu yorumlar yapılmazdı, Brad fanlarının haricinde tabi. 


Filmi beğendim, 7/10 puan verdiğim bir filmi çok da abartmayacağım tabi ama yine de güzeldi.Ama iyi ki IMDB ya da başta bahsettiğim 'ilginç' yorumlara aldanarak filmi izlememe gibi bir hata yapmamışım. İnsanlar bazen abartılı yorumlar yapabiliyorlar sonuçta değil mi. 

Uzun lafın kısası söylenenlere aldırmayın ve filmi izleyin ;) 




Yorumlar