Gangster Squad - Suç Çetesi






Gangster filmlerini oldum olası sevmem ama kadroyu görünce dayanamadım ve izleyiverdim. İyi ki de izlemişim. 

Film 1940'ların Los Angeles'ında bir gangster çetesinin Mickey Kohen adındaki bir mafyanın işini bozmalarını konu alıyor.

Evet dediğim gibi olay 1940'larda geçiyor ve kıyafetler olsun mekan olsun her şey çok güzel hazırlanmış. Zaten filmin başlarında bir mekanın isminde kullanılan yazı tipi ile filmin resmi afişlerindeki yazı tipinin aynı olduğunu fark edince 'tamam, adamlar en ince detayına kadar düşünmüşler' dedim. 
Kesinlikle kadro beni yanıltmadı, çok güzel bir iş başarmışlar. 
Emma Stone The Help filmini izleyene kadar çok ilgimi çekmemişti, o filmde neden o kadar ilgimi çekti onu da bilmiyorum ama bu filmde de her ne kadar çok fazla sahnesi olmasa da yine harikalar yaratmış. Tabi asıl harikalar yaratan Sean Penn olmuş, tartışmasız.. 

Gangster filmlerini sevmiyorsanız bile bu filme bir şans vermelisiniz diyorum.. Puanım ise 8/10 




  1. Grace Faraday: He'll kill you if he finds out!
  2. Sgt. Jerry Wooters: Who?
  3. Grace Faraday: Mickey!
  4. Sgt. Jerry Wooters: Mickey Mouse?

Yorumlar