I Am Sam - Benim Adım Sam






Şu sıralar izleyeceğim filmleri, en son izlediğim filme göre seçiyorum. Oyuncuları beğendiysem o oyuncunun başka filmini, yönetmeni beğendiysem aynı yönetmenin başka filmini... izliyorum. Gangster Squad'da ise ilgimi çeken iki oyuncu olmuştu Sean Penn ve Ryan Gosling. Ryan Gosling için Drive'ı izlemiştim, Sean Penn için ise I am Sam filmi dikkati çekti ve fazla vakit kaybetmeden izledim. 

Film zeka seviyesi 7 yaşındaki bir çocuğunki ile aynı olan Sam adındaki bir adamın kızına olan sevgisini konu alıyor diyebiliriz sanırım. İzledikçe Sam'e olan hayranlığım arttı.. Kızı 7 yaşına gelene kadar pek bir sorun olmasa da her şey kızının 7. yaşına basması ile başlar aslında. Sam olduğu yerde sayar ama kızı her geçen gün ilerlemeye devam eder, ve bu da hükümet görevlilerinin gözünden kaçmaz. 

Dakota Fanning'i böyle küçük yaşta izlemek ise ayrı bir hoşluk kattı filme diyebilirim. 

Puanım 9/10





Keyifli seyirler...

Yorumlar