Remember Sunday!



Zachary Levi yeniden! 
Chuck dizisini bilirsiniz -bilmiyorsanız da en azından bir fırsat verip birkaç bölümü izlemeye başlayabilirsiniz ;) - işte Zachary Levi'yi ilk o dizi ile tanıdım. Ama nedense dizi bittikten sonra  Zachary Levi' yi ekranlarda göremedim. Ve bugün izlemek için filmlere bakarken denk geldim bu filme. Aslında başka bir film izleyecektim ama işler değişti tabi ki :) Bizde yok ama başka ülkelerde 'Tv Movie' denilen bir olay var ne yazık ki, işte bu film de Tv filmi. Sanıyorum bu filmler sadece Tv'de yayınlanıyor, yani Türkiye'de sinemalarda gösterilme şansı ne kadar bilemiyorum. 

Filmin konusu kısaca şöyle; Kuyumcuda çalışan bir adam (Zachary Levi/Gus) her gün aynı garson kıza (Alexis Bledel/Molly) aşık olur. Her gün diyorum çünkü adamın bir problemi var o da ; kısa süreli hafıza kaybı (brain aneurysm) yaşamasıdır. 

50 İlk Öpücük filmini anımsattı bana tabi burada olaylar tamamiyle farklı ilerliyor, hafı kaybı olayı sadece aynı ;) 

Gerçekten beğendiğim bir film oldu bulabilenler mutlaka izlesin, bulamayan olursa yardımcı olmaya çalışırım ;) 







Keyifli seyirler...







Yorumlar