En Güzel 5 Kore Dizisi

Aslında başlangıçta Top 10 olarak düşündüğüm daha sonra yaşadığım kararsızlıklar nedeniyle Top 25 olan bu liste en sonunda büyük bir değişim yaşayarak Top 5 olmuş durumda. Nasıl bu duruma geldi ben de bilmiyorum ama hazırlarken oldukça zorlandığımı söyleyebilirim. Sonuç olarak farklı türlerde en sevdiğim dizileri çook kısa bir şekilde tanıtmış bulunmaktayım. Ama Kore dizileri yaz yaz bitmez o nedenle daha sonrası için türler arasında da bir liste yapmaya karar verdim. Hatta bir sonraki liste konusu erkek kılığına girmiş kızların hikayesini anlatan en iyi diziler olabilir.
Umarım beğenirsiniz...



#1- Can You Hear My Heart
(Dram)


İzlediğim Kore dizilerinden hala unutamadıklarımın başını sanırım bu dizi çekiyordur. Dram türünde olan 30 bölümlük bu diziyi hala izlemediyseniz çok şey kaçırıyorsunuz.

 



#2 - Queen In Hyun's Man
(Fantastik)


16 bölümlük romantik-tarihi ve fantastik karışımı olan bu diziyi izlemeye doyamayacaksınız. Baş rol için Ji Hyun Woo'dan başka biri gelebilirdi belki ama Yoo In Ha'dan daha iyi kim olabilirdi gerçekten bilmiyorum.. 






#3 - The King 2 Hearts 
(Melodram)


Kore dizilerinde en çok müzikal olanları seviyorum sanıyordum şimdiye kadar ama bu listeye başlayınca aslında öyle olmadığını gördüm ya da adamlar dram çekmesini gerçekten iyi biliyorlar.. Dram dediysem sakın ola ağır drama beklemeyin, Kore dizilerinde her zaman komedi vardır, öyle az da değil...






#4 - You're Beautiful 
(Müzikal)


Minami Shineyo ; He's Beautiful ; You're Handsome olarak da bilinen bu dizi sanıyorum en sevdiğim müzikal-romantik diziler arasında ilk sırada ya da ikinci.. 
Hala izlemediyseniz oyuncuları ile konusu ile harika bir dizi izlemeye hazır olun derim.






#5 - Reply 1997
(Komedi)


Oyuncuları çok da bilinen kişiler olmasa da bu dizi izlediğim en farklı Kore dizilerinden diyebilirim sanırım. Kore dizileri için 'farklı' denildi mi genellikle fantastik olaylar akla gelir belki ama ben burada çekimin farklı olmasından bahsediyorum. 90'lar ve günümüz arasında gidip gelen sahneleri izlerken kesinlikle büyük zevk duyacaksınız. 








Yorumlar