Felekten Bir Gece Serisi

2009 yılında serinin ilk filmini izlediğimde gerçekten çok hoşuma gitmişti, 3 kafadar + 1 arkadaş bekarlığa veda partisi yapıyorlar ama sabah uyandıklarında hiçbir şey hatırlamıyorlar, olayları çözmeye çalışıyorlar falan. Fakat serinin 2. filmini izlediğimde aynı zevki alamamışım gibi hissetmiştim. Eh durum böyle olunca, hazır da serinin son filmi vizyondayken hepsini bir arada izleyeyim dedim ama yok ilk filmin zevki kesinlikle yok. Part II ve III de gülmedim mi, güldüm tabi -en azından 2. filmde biraz gülmüşlüğüm vardır- ama ilk filmin yerini hiçbiri tutamaz kesinlikle. 

Sanıyorum komedi filmlerinin en azından bu tür spesifik konuya sahip filmlerin serisi çekilmemeli, hatta sadece aksiyon-gerilim filmleri seri olmaya devam edebilir. İzlediğim seri olan onca romantik filmler: üzgünüm ama hiçbiriniz aksiyon serilerinin yerini tutamazsınız. 

Bu yazı da aslında biraz karşılaştırma yazısı olacaktı ama son filmi izledikten sonra hiç içimden gelmedi, 3 filmi de aynı anda izlediğimden midir nedir son filmi çok vasat buldum.  Sanki bir noktada tıkanmışlar gibi. Ya da boş zamanlarında mı çekmişler bu filmleri ne yapmışlar anlamadım. Aslında içeriğin saçma ve gereksiz noktaları ile de bir şeyler yazmak istiyorum ama çok da spoiler olsun istemiyorum o nedenle içerin hakkında bahsetmeyeceğim. 

Hangover serisi hakkında söylenecek bir şey varsa o da 'bir serinin nasıl berbat bir hale sokulup sonlandırıldığının resmidir Hangover serisi'.
Aslında 2. filmi çekmelerine bile gerek yoktu bence. 

Sanıyorum bu kadar içimi döktüğüm yeter, sinemada öylesine vakit geçirmek sıkılıp kalmak istiyorsanız bu filme gidin tabi ama azıcık meraktan dolayı paranızı ve zamanınızı yazık etmeyin derim ben, youtube'dan bir kısmına bile baksanız merakınızı giderirsiniz. Çok gereksiz bir film olmuş, gelin hep birlikte filmin nasıl bu kadar komik olamamasına gülelim, ne dersiniz ;) 





Yorumlar