Man Of Steel


Man of Steel Full Soundtrack için: http://www.youtube.com/watch?v=pARJtTnpolo


İzlemeyi o kadar sabırsızlıkla beklediğim halde ne yazık ki ilk gün izlemeye gidemedim, filmi birkaç gün önce izledim ve yorum yapma fırsatını da ancak bulabildim.

Film yayınlanmadan önce yorum yapmıştım ve orada filmin harika olacağını söylemiştim;  bir ara acaba fragmana ve oyunculara aldanıp hata mı ediyorum diye düşünmedim değil ama sonuç olarak filmi izledikten sonra bu yorumumda kesinlikle yanılmadığımı gördüm. 

Film baştan sona, kesintisiz aksiyon doluydu. İzlerken aksiyona doyamıyor insan, görseller, müzik... hepsi bir harikaydı. 
Zack Snyder'in en son sucker Punch filmini izledikten sonra adama karşı biraz antipati duymadım değil ama bu film inanılmazdı. O filmde de aksiyon vardı tamam ama olmamıştı bana göre, bu ise... kesinlikle diyecek bir şey yok. 

Tüm bunların yanında filmi 3D izliyorsunuz ve tam bir görsel şölen ile karşı karşıya kalıyorsunuz. Görseller, sahne geçişleri tek kelime ile inanılmazdı. 

Romantizm çok yokmuş, ee? 
Bence hiç de eksi bir yön değildi, romantizm de gelecek filme kısmet artık.

Dikkat ettiğim diğer bir nokta ise, bu filmin diğer Superman filmlerinden kesinlikle çok farklı olduğu. Konu itibari ile olsun her şeyiyle.. Sanıyorum bu nedenle bahsederken 'Superman' demek biraz garip geliyor çünkü o 'Man of Steel'. Yani eğer klasik Superman filmlerinin hayranı iseniz, kusura bakmayın bu film sizi biraz üzebilir.

Oyuncu seçiminin iyi olduğundan daha önceki yorumumda bahsetmiş olsam da bir defa daha ne kadar harika olduklarını söylemeden yazımı bitirmek istemiyorum. Amy Adams daha önceki seçmelerde neden kazanamamış bilmiyorum ama bu film ile Louis Lane olması çok daha güzel olmuş.

Son olarak olumsuz bir şey söyleyeceğim ama kesinlikle filmin orijinali ile alakalı olan bir durum değil, ne yazık ki dublajlı izledim filmi, hiç böyle bir şeyi beklemiyordum benim için büyük bir şok oldu doğrusu. Neden hiç dikkat etmemişim buna bilmiyorum gerçekten, bir de Henry Cavill'in sesini, aksanını duymayı beklerken Umut Tabak'ın sesini duymak ayrı bir hayal kırıklığı oldu benim için. Ama General Zod'u seslendiren Hakan Vanl'nın işini çok iyiy yaptığını düşünüyorum, tüm karakterler arasında en çok dikkatimi çeken o oldu doğrusu. En sinir olduğumsa Louis Lane'in seslendirmesini yapan Aysun Topar'dı. Bir daha duymak istediğimden emin değilim doğrusu.. 

Merak edenler için tam kadro: 

Man of Steel Seslendirme Kadrosu

Henry Cavill  ... Clark Kent / Superman (Umut Tabak)
Amy Adams  ... Lois Lane (Aysun Topar)
Russell Crowe  ... Jor-El (Tamer Karadağlı)
Michael Shannon  ... General Zod (Hakan Vanlı)
Kevin Costner  ... Jonathan Kent (Nüvit Candaner)
Diane Lane  ... Martha Kent (Gülen Karaman)
Laurence Fishburne  ... Perry White (Ayhan Kahya)
Christopher Meloni  ... Colonel Hardy (Ali Ekber Diribaş)
Jadin Gould  ... Lana Lang (Burcu Başaran)

Daha yıl bitmedi ama ben şimdiden bu filmin senenin en iyi aksiyon filmi olduğunu/olacağını düşünüyorum. 

Edit: Geç de olsa öğrenmiş bulunuyorum ki Henry Cavill zaten British aksanı değil de Amerikan aksanı kullanmış filmde. -what a shame-


Keyifli seyirler...




Yorumlar