Continuum



Konusu: 
Keira Cameron 2077 yılından günümüz Vancouver'ına bir kaza sonucu gelip kendi zamanından gelen teröristlerin peşine düşecektir. Keira'nın bu suçluları yakalamasında yardımcı olacak kişi ise onu geçmişe getiren zaman makinesini icat eden Alec Sandler'dan başkası değildir. 







Bu diziyi IMDB'de öylesine dolaşırken keşfettim. Sci-fi yazısını görünce merakıma engel olamadım, tabi puanının 7.6 olması da diğer bir neden. Bu tarz dizilere bayılıyorum. Bu dizi de alanında gayet başarılı. Bir ara izlerim diyorsanız çok fazla zaman kaybetmeyin derim, çünkü olaylar zamanla ilgili olduğundan ve 2012 yılında çekime başlandığı için bir süre sonra gerçekliğini yitirebiliyor. Demek istediğim sizi filmden koparabiliyor, bu tür dizileri izlerken bazen 'ya olursa' demeden edemiyorum ama 2012 senesi çoktan bittiği için bu dizide ilk sezonu izlerken biraz rahatsız olmadım değil. Herkes benim gibi rahatsız olacak değil tabi ama sci-fi seven biriyseniz zaman kaybetmeye ne gerek var değil mi. 

Ne yazık ki internette dizi ile ilgili çok fazla bilgi ya da yorum yok. Ayrıca seyircisi de öyle abartılacak çoğunlukta değil, böylesine kaliteli bir film olmasına rağmen durum neden böyle pek anlamadım aslına bakarsanız. Ama oyuncuların kalitesiyle, senaryosu ile şimdiden favori dizilerim arasına girdi bile. Her ne kadar, sezon finaline girdikten sonra bir daha aynı heves ile izleyemeyeceğimden korksam da şimdiye kadar izlediğim 16 bölüme değerdi. 


Yorumlar