FRINGE

Ve yeni bir diziye daha başlamış bulunmaktayım, aslında çok daha önce izlemeye başladığım bir dizi ama nedense o zaman sadece 4 bölümünü izlemişim. Şimdi ise bir haftada 1 sezonu bitirdim. Yeni sezona başlamadan da blog'umda paylaşmak istedim. 
Sci-fi severler, sıkı durun! Eğer hala bu diziye başlamadıysanız, sizi müthiş bir serüven bekliyor. Continuu'un sevdiğim tarafı sci-fi ile polisiye karışımı olmasıydı, bu diziyi de çok beğenmemin sebebi bu. Polisiye+sci-fi bir arada. E hal böyle olunca izlemesi kaçınılmaz oluyor benim için. Gelelim dizimizin konusu ve oyuncularına; 




Konusu: 

Dizide FBI'nın bir kolu olan Fringe bölümü anlatılmaktadır. Bu bölümde başta Ajan Olivia Dunhan, deli bilim adamı Walter Bishop ve oğlu Peter Bishop olmak üzere sayısı çok da fazla olmayan bölüm elemanlarının alışılmamış yöntemlerle tüm dünyayı etkileyecek olan açıklanamayan olayları çözmelerini anlatıyor. 

Dizi Künyesi: 

Tür:Bilim kurgu, Korku, Gerilim, Drama
Senarist:J.J. Abrams,Alex Kurtzman,Roberto Orci
Tema müziği bestecisi:J.J. Abrams
Açılış müziği:Michael Giacchino
Bitiş müziği:Michael Giacchino
Ülke:ABD
Sezon sayısı:5

Oyuncular (1.sezon için) :


Bu arada, Harvard Üniversitesi'nin dışı diye gösterilen çoğu görüntü aslında Yale Üniversitesine ait ve dizi aslında The X-Files, Altered States, The Twilight Zone ve Dark Angel  dizilerinin bir karışımı. 


Dizide en sevdiğim karakter olan  Dr. Bishop kesinlikle diziyi çok daha güzelleştiriyor. O karakter olmasaymış dizi böyle güzel olmazmış sanıyorum. Gerilim dolu bir anda gülmek nasıl bir his merak ediyorsanız bu diziyi kaçırmayın! Kazara 2. sezon bilgilerine 'kısacık' bakmış biri olarak söyleyebilirim ki bu dizi gittikçe güzelleşiyor. İlerleyen sezonlarda ne olur bilemem ama ilk iki sezonun harika olduğunu gönül rahatlığı ile söyleyebilirim. 



Keyifli seyirler...





Yorumlar

  1. Diziye ben de yeni başlayanlardanım. Bilim kurgu türündeki film-dizi sevenlerin kaçırmamaları gereken bir dizi. "Game of Thrones" ve "Black Mirror" tatile girince o boşluğu "Fringe" ile doldurdum :)

    YanıtlaSil
  2. Black Mirror'ı daha önce izlemedim, Fringe'in 3 sezonunu bitirdim ama şu sıra devam edecek gibi değilim ben de Black Mirror'a bir bakayım o zaman ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder