Oldies But Goldies... Kore Dizileri

Bu yazı için daha iyi bir Türkçe başlık ne olurdu gerçekten bilmiyorum o nedenle seçimimi İngilizce'den yana kullandım. Dün gece şarkı dinlerken My Girl dizisinin çok sevdiğim bir şarkısına denk geldim ve izlediğim en eğlenceli Kore dizilerinden biri olduğunu anımsadım. Daha önce bahsetmişimdir eski model kıyafetlerinden dolayı izlerken sıkılıyorum çoğu Kore dizisinde ama her ne kadar kıyafetleri vasat olsa da My Girl ve Full House dizileri başkadır benim için. İzlemeyenler için kısaca bir bahsetmek istedim her iki diziden de..


MY GIRL




Gong Chan sevimli ve hayat dolu Yoo Rin ile tanışınca onun dedesinin aradığı kayıp kuzeni ile bağlantısı olduğunu fark eder. Yoo Rin'den, gerçek kuzenini bulana kadar onun yerine geçmesini ister. Yoo Rin kabul eder, fakat bir süre sonra aralarındaki ilişki planlamadıkları bir hal alır. Gong Chan'ın arkadaşı Jung Woo da Yoo Rin'e aşık olur. Bu sırada Gong Chan'ın eski kız arkadaşı ünlü tenis oyuncusu  See Hyun da Gong Chan'ın kalbini tekrar kazanmaya çalışmaktadır. Gong Chan ve Yoo Rin birbirlerine karşı olan hislerini itiraf edebilecekler midir ? Gong Chan gerçek kuzenini bulabilecek midir? Hepsinin cevabını diziyi izledikten sonra alabilirsiniz.


Dizi Künyesi
Adı:Mai Geol
Tür:Romantik, Komedi
Bölüm:16
Yıl:2005
Kanal:SBS




FULL HOUSE 





Han Ji Eun her şeyde olduğu gibi, arkadaşından satın aldığı evi de bir şekilde kaybetmeyi başarır. Çin'de beş parasız kalmışken aktör Lee Young Jae'den borç para alarak ülkesine geri döner. Döndüğünde ise evini Lee Young Jae'nin satın aldığını öğrenir. Eskiden ona ait olan şeyleri geri almak için Young Jae ile bir yıllığına anlaşmalı evlilik yapar. Ji Eun elindeki her şeyi kaybetmiş olmasına rağmen neşeli olup işlerini düzeltmeye kararlıdır. Fakat ilerleyen zamanlarda ikili birbirine güvenmeye başlayınca aralarındaki ilişki iş ilişkisi olarak sınırlı kalmaz. 
Dizi aynı ismi taşıyan popüler bir mangadan uyarlanmıştır. 


Dizi Künyesi
Adı:Pull Ha-wo-seu
Tür:Romantik, Komedi
Bölüm:16
Yıl:2004
Kanal:KBS2





Ben her iki dizinin de şimdiye kadarki en iyi Kore dizilerinden olduğunu düşünenlerdenim. Gerek konusu itibariyle gerekse de oyuncuları ile... Full House 2 çıktı fakat oyuncuları pek beğenmedim o nedenle izlemedim ama iki dizi tekrar çekilse -tabi iyi oyuncularla- hiç beklemez, izlemeye başlardım. 
Bu dizilerden birini izleyip beğendiyseniz eminim diğerini de seversiniz. Her ikisinde de baş roldeki zengin erkek karakterleri kızlara karşı bir şey hissetmiyor fakat sonradan hisleri tamamiyle değişiyor. Klasik Kore dizilerinden ikisi belki de ama yine de insanı içine çekiyor izlerken. Kısacası izlemenizi öneririm...





Yorumlar