Güzel&Çirkin / Beauty & The Beast




Konusu:Hayatına dair bildiği her şeyin yalan olduğunu öğrenen güzel dedektif Chandler (Kristin Kreuk), aile hakkındaki gerçekleri öğrenmeye kararlıdır. Cat aynı zamanda, öfkesine yenik düştüğü anlarda çirkin bir yaratığa dönen yakışıklı doktor Vincent Keller (Jay Ryan) ile olan ilişkisine de yön vermek zorundadır. Cat ve Vincent peşlerinde olan Muirfield adlı gizli bir organizasyonun her zaman bir adım önünde durmaya çalışırken, normal bir ilişkileri olması için de çabalamaktadırlar. 


Oyuncular:

Kristin Kreuk


Jay Ryan 


Austin Basis


Nina Lisandrello


Max Brown



Brian White 


Nicole Gale Anderson










İnternette surf yaparken Kristen Kreuk ve Jay Ryan'ın fotoğraflarına rastlamış olsam da bir dizide ya da filmde mi oynuyorlar diye merak etmemiştim. Fakat geçenlerde dizinin afişine rastladım ve adı Beauty&the Beast olunca dayanamadım ve izlemeye başladım. Çocukluğumdan beri Güzel&Çirkin'in hikayesine karşı hep bir zaafım vardır ister çizgi film olsun ister dizi isterse de film bir şekilde izlerim. Hiç de pişman olmam onları izlerken kaybettiğim zamandan. Bu dizi için de aynı şey geçerli. İyi ki rastlamış ve izlemeye başlamışım. Henüz 2. sezonda olmaları da bir şans. Yetişmesi oldukça kolay olacak. 

Dizi klasik Güzel&Çirkin hikayesinden biraz farklı, eh günümüze uyarlanınca biraz değişiklik gerekiyor doğal olarak. Bu sefer karşımızda polisiye bir yapım var, 80'lerdeki yapımına oldukça benziyormuş diye duydum fakat onu izlemediğim için pek yorum yapamayacağım.

Oyuncuları oldukça başarılı olan bu harika yapımı henüz 2. sezondayken izlemeye başlamalısınız derim ;) 

Biraz perime masalı biraz polisiye eh biraz da gerilim olunca kaçırılmayacak bir fırsat gibi geldi bana, daha 8 bölümünü izlemiş biri olarak umarım sonraki bölümlerde pişman olmam ;)  



Keyifli seyirler...

Yorumlar