That Winter, The Wind Blows


Adı: 그 겨울, 바람이 분다 / That Winter, The Wind Blows
Diğer Bilinen Adı: Wind Blows in Winter
Tür: Melodram, Romantik
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Kanalı: SBS
Yönetmen: Kim Kyu Tae
Yazar: Noh Hee Kyung

Konusu:

Oh Young büyük bir şirketin tek mirasçısı fakat görme engelli bir kızdır. Üstelik hayatta ailesinden kimse kalmamıştır. Çevresindeki hiç kimse güvenilir değildir. 
Oh Soo ise Cheongdam adlı mahallenin en iyi kumarbazıdır. Annesi onu daha bebekken terk etmiş, babasını hiç görmemiş ve ilk aşkını bir kazada kaybetmiştir. Hiç bir şeyi önemsemeden anlamsız bir hayat sürmektedir.
Bir gün Oh Soo ve Oh Young'un yolları kesişir. Hayat onlara zorlu bir oyun oynayacaktır.






Ve 16 bölüm bir çırpıda bitti. Halbuki daha yeni başlamıştım, başta sanki bir türlü ilerlemiyormuş gibi gelmişti ama işte daha kaç gün oldu başlayalı ve bitti.

Diziyi ilk başladığı zamanlarda duymuştum ama konusundan ötürü izlemek istememiştim. Birkaç gün önce aklıma geldi ve kendimi diziyi izlerken buldum. 
BOF'tan sonra Kim Beum ' un olduğu bir dizi arıyordum, izlediğim çok da iyi olmuş. 

Dizi baştan sona kadar (son dakikaları hariç) soğuk bir kış atmosferinde geçiyor. Bu en başında beni diziden uzaklaştıran etmenlerden biriydi. Kışı oldum olası sevmedim ne de olsa.. Ama izlemeye başlayınca bırakamıyor insan.


İtiraf edeceğim aslında daha ilk bölümlerdeyken dizinin sonunda ne oluyor diye youtube'da kısa-cık bir video izlemiştim. Ne yapayım dram insanı değilim ben. Yine sonunu bildiğim halde son birkaç bölümde acaba yanlış mı izledim diye şüphe etmedim değil ;) 
Baştan sona, muhteşem oyuncularıyla harika bir diziydi. Sonunun da çoğu kişinin aksine çok kıvamında olduğunu düşünüyorum..


Neyse siz siz olun benim gibi yok drammış, yok soğukmuş deyip izlememezlik etmeyin yılın en kaliteli yapımlarından olan bu pamuk şekeri gibi diziyi.  Gerçi Jin Sung ve Hee Sun karakterleri olmasaydı izlenmezdi bu dizi de, doğruya doğru..






Keyifli seyirler...


Puanım:






Yorumlar