Rich Man, Poor Woman - Bir Japon Dizisi

Fakir Kız, Zengin Oğlan... Bakmayın isminin Yeşilçam vari havasına, bu bildiğiniz zengin/fakir aşık çatışması olan bir dizi değil. Gerçi öyle olsa da benim için bir şey fark etmezdi ya neyse.



Sanıyorum Ay Savaşçısı ile olmuştu benim Japonca ile tanışmam, daha çocuktum o zamalar ondan sonra uzunca bir süredir de hiç Japonca bir dizi ya da film izlemedim. Yani anlayacağınız Japonca benim için kurgusal bir dilden ibaretti,  sadece bir çizgi film diliydi. 



Sonunda Korece 'ye karşı olduğu gibi Japonca'ya karşı olan tabularımı da yıkıp ilk denk geldiğim diziyi izlemeye başladım: yani Rich Man, Poor Woman... Ve sanırım Kore dizilerinin olduğu gibi Japon dizilerinin de müptelası olacağım bu dizi sayesinde.
Dizi Japonya'nın en prestijli firmanlarından biri olan Next Innovation'ın zengin, yakışıklı, bir o kadar da dik kafalı sahibi Toru Hyuga ile fakir bir öğrenci olan Natsui Makoto hakkında. Ama klasik filmlerin aksine Toru Hyuga servetini tamamen kendi çabaları ile kazanmış biri. Bu mükemmel adamın malesef kötü bir hastalığı var: yüz körlüğü. İki kişi dışında, insanların yüzlerini ve isimlerini hatırlayamıyor. Peki bu durum ona engel oluyor mu?. Kesinlikle 'hayır'!

Ah bir de yine klasik zengin çocuk, fakir kız filmlerinin aksine bu dizimizde aile faktörünü kesinlikle görmüyoruz. Ki bu benim için filmin en iyi yönlerinden biri oldu. Ne o öyle, biz zenginiz, farklı dünyaların insanlarıyız, sen ve oğlum hayatta olmaz havaları. Neyse ki bu dizide öyle bir durum yok.. Herkesin de dediği gibi Rich Man, Poor Woman Cinderella'nın kesinlikle sıkıcı olmayan bir versiyonu. 




Film Oguri Shun & Ishihara Satomi'nin güzel uyumu ile de daha bir güzel olmuş. 

Bu diziyi izlemediyseniz kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum, zaten 11 bölüm olduğundan çok da zaman kaybı olmayacağını düşünüyorum. 



Ayrıca dinler dinlemez de bu şarkıyı çok sevdiğimi söylemeden post'u bitirmek istemiyorum...




MyDramaList Puanı: 8.32

Puanım:



Keyifli seyirler...

Dizi Film Diyarı

Yorumlar