The Newsroom - Ne Dizi Ama!



Günlerdir bu anı beklememe rağmen 5 dakikadır ekrana boş boş bakıyorum ne yazsam diye. İlginç... 

Aslında tüm sezonu bitirmeden yorum yapmayı planlıyordum ama boş vakit bulduğum her an yeni bölümde ne var biraz bakayım demekten yorum yapmaya fırsat olmadı ne yazık ki. Yani siz anlayın dizinin nasıl güzel olduğunu. 
The Newsroom'un izlediğim en ilginç dizilerden biri olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Filmde olaylar oldukça hızlı ilerliyor, karakterlerin özel hayatından, ilişkilerinden bahsedilmiyormuş gibi geliyor ama şöyle bir düşününce aslında haklarında bir çok şeyi bildiğinizi fark ediyorsunuz. Şahsen ben hangi arada o kadar bilgiyi öğrendiğimi hiç hatırlamıyorum, işte bu da diziye ayrı bir hava katıyor. Her defasında bir sonraki bölüm çok daha fazla merak uyandırıyor. 

Aslında planlarımda diziye 2. sezon bitiminde başlamak yoktu, daha ilk reklamları dönerken 'bu diziyi kesinlikle izlemeliyim. harika olacak' diyordum ama bir türlü başlayamamıştım, bir bakımdan da iyi oldu bu. Benim gibi diziye başlamayı düşünen ama bir türlü başlayamayanlarınız varsa hiç durmayın tam vaktidir diyorum. Sezon o kadar güzel bitti ki, daha fazla bekleseydim izlemek için çok üzülürdüm. 

Aklıma yazacak bir şey gelmiyor mu demiştim ben?!.

Daha konusundan bile bahsetmedim dizinin değil mi?. 

Konusu:
Sunucu Will McAvoy, zorunlu tatilinin dönüşünde tüm ekibinin başka bir programa gideceğini öğrenir. Ve artık, yokluğunda gelen yeni takım elemanları ile çalışmak zorundadır. Eski sevgilisi MacKenzie McHale (vuhu-ismi bana hep çok havalı gelmiştir) dahil.

Oyuncular da bir harika. Her biri sanki bu dizideki rolleri için oyuncu olmuşlar gibi. Başka bir ekip olsaydı aynı enerjiyi yakalarlar mıydı?. Hiç sanmıyorum.




Aaron Sorkin kesinlikle harikalar yaratmış bu dizi ile. Konu kurgu ama sundukları haberlerin hepsi zamanda büyük yankı uyandırmış gerçek olaylar. Bu da dizinin farklı özelliklerinden biri işte. 

Dizi böyle başlıyor.

Bir programda katılımcılardan bir öğrenci konuklara bir soru yöneltir: 

-Amerika neden dünyanın en iyi ülkesi? 

Will McAvoy hariç hepsi cevap verir ama Will bir türlü düzgün cevap vermez. Sonunda sinirlenir, biraz da seyirciler arasında gördüğünü sandığı eski sevgilisi yüzünden şöyle der: 

-Amerika dünyanın en iyisi falan değil profesör. İşte cevabım bu.

Ve Will için karışıklıklar da bu noktada başlar, gerisi ise bizim için tam bir görsel şölen.. Uzun zamandır hiç bir dakikasını atlamadan izlediğim tek dizi.

Daha fazla bir şey söylemeye gerek yok sanıyorum. Hemen izlemeye başlayın! 

Puanım:



Keyifli seyirler...

Yorumlar