Ayın En İyi Kore Dizisi



Ayın, yılın en iyileri gibi oylamalar görünce kendimi tutamıyor önce oyumu veriyorum sonra da bir an önce birileri ile paylaşmak istiyorum. Bu sefer de Kasım ayının en iyi dizisi için gitti parmaklarım mouse'a. Saklamakta sakınca görmüyorum, ben oyumu Secret için kullandım ki kendileri oylamadaki 5 dizi arasından en sonuncusu olur ^^  Daha iki bölümü yayınlanmış Pretty Man/Nice Guy'ın ise listenin birincisi olması şaşırtıcı doğrusu. Sanırım oyların bir çoğu dizi için değil de aslında Jang Geun Suk için, neyse sanırım ben de aldığım karardan vazgeçeceğim, kendime işkence etmemek için tüm bölümlerin yayınlanmasını bekliyordum ama  hemen bu yazıdan sonra yayınlanmış bölümleri izleyeceğim, bakalım beklediğim kadar mükemmel mi :)

Aslında bu yazıyı 1 hafta kadar önce yazmama rağmen teknik sorunlardan dolayı olduğunu düşünüyorum yazım taslaklarda kayırlı duruyordu neyse ki oylama tam olarak bitmemiş ama adaylarda değişiklik olmuş ve şu an sadece Heirs ile Pretty Man var seçeneklerde benim oyum belli (PM) haydi siz de sizinkini verin geç kalmadan ^^

Yorumlar