Her Çocuk Özeldir / Taare Zameen Par / Like Stars on Earth


Bugün 24 Kasım yani Öğretmenler Günü. Tüm öğretmenlerin ve tabi ki öğretmen adaylarının bu güzel gününü en içten dileklerimle kutlarım.
Bugün bir post yayınlamalıyım diye düşünürken aklımda bir ışık yandı ve neden Taare Zameen Per ile ilgili bir yorum paylaşmayayım dedim. Aslında çok önceden izlediğim filmlerle ilgili yorum yapmak pek adetim değildir ama bugüne özel bir istisna yapacağım çünkü benim için öğretmenliği konu alan en özel filmlerden biridir Taare Zameen Per, namı diğer Like Stars on Earth. Dediğim gibi filmi çook çok önceden izledim yani duygularım ne yazık ki pek canlı değiller ama bu filmi aksi bir durum olsa da nasıl överdim hiiç bilmiyorum açıkçası :) Ama izleyin,izleyin,izleyim.. Neredeyse 3 saat olan filmin büyük çoğunluğunda ağladım. Bazen üzüldüğüm için bazense mutluluktan ki mutluluktan pek ağlamam ben, o derece bir film yani!
Aamir Khan filmin hem yönetmeni hem de başrol oyuncusu, daha ne diyeyim ki ben izlemeniz için?.
Filmin afişinde de yazıldığı gibi : Her çocuk özeldir ve bu film ile bunun daha çok farkına varıyorsunuz...




Konusu: Harfleri sayıları algılama problemi yaşayan bir çocuğun çevresi ve ailesi tarafından tembel geri zekalı muamelesi görür. Çalışmayı öğrenebilmesi için yatılı okula verildikten sonra resim öğretmeni ile değişen hayatı ve başarısını anlatan bir film.  
Puanım:


Yorumlar