Peggy Sue Got Married (1986)

Konusu:
Döneminin en popüler kızlarından biri olan Peggy Sue lise aşkı ile evlenmiş ama işler onun için pek de güzel gitmemiş ve boşanmak zorunda kalmıştır. Biraz da kızının ısrarı ile gittiği lise buluşma partisinde eski kocası Charlie Bodell (Nicholas Cage) i görmesi ona pek de iyi gelmez ve orada bayılır. Hep, keşke bunları yaşamasaydım diye düşünen Peggy Sue, bayıldıktan sonra kendisini birden lise çağlarında bulur. Peki eline çok büyük bir fırsat geçen Peggy Sue hayatını değiştirebilecek midir? 





Filmi beğenmeyenlerin aksine beğenen kişi sayısı da oldukça fazla. Ne yazık ki ben hangi taraftayım hiç mi hiç bilmiyorum. Tam bir kafa karışıklığı içerisindeyim, filmi izlememin üzerinden neredeyse 1 gün geçmesine rağmen hala sevdim mi sevmedim mi hiçbir fikrim yok. Nicholas Cage'in sesi bu kadar saçma olmasaydı belki de sevmiştim filmi ama şu durumda tam anlamıyla arada kaldım. 



Filmi izlediğimde Nicholas Cage'in görüntüsünden çok -ki o da inanılmaz derece de şaşırtıcıydı- ürkütücü derecede çirkin olan sesini duyunca neye uğradığımı söylersem abartmış olmam sanırım. İlk dakikalarda pc'mde bir sorun var zannedip sesi düzeltmeye çalışsam da ne yazık ki sorunun benimle alakalı olmadığını üzücü bir şekilde anlamış bulunmaktayım-kötü espriydi kabul ama en azından o sesten kötü değil-. Neyse konuyu daha fazla bununla dağıtmayalım. İzlerseniz siz de göreceksiniz zaten.




Peggy Sue rolünü canlandıran Kathleen Turner gerçekten bir harikaydı hakkını vermek gerek, rolün üstesinden çok iyi bir şekilde geldiğini düşünüyorum. Filmi sevenlerin de eminim en büyük nedeni Kathleen Turner'dır. 




Ayrıca konusuna bakacak olursak zamanda yolculuk benim favori film konularımdan biridir, film tamamen fantastik olmasa da bir tutam fantastik olay hiç de fena gitmiyor hani. Ama ne yazık ki çok eski filmlere karşı olan bir ön yargım var bunu kabul ediyorum. Filmi biraz da sevmeme sebebim de bu sanıyorum. Marilyn Monroe ve Audrey Hepburn filmlerini bu durumun dışında tutuyorum...



Filmde beni şaşırtan bir diğer nokta ise Jim Carrey. Evet yanlış okumuyorsunuz Jim Carrey. Daha önce Jim Carrey ile Nicholas Cage i aynı filmde hiç izlememiştim, benim açımdan hoş bir deneyim oldu her ne kadar başta kendisini tanımakta zorlansam da :)  Ama çok fazla rolü olmadığından dolayı, o zamanlardaki oyunculuğu hakkında pek yorum yapamayacağım.. 

Sonuç olarak ben hala arada kaldım, biraz iyi biraz da kötü bir filmdi.. İzlediğime çok da pişman olmasam da başkaları gibi filmi tekrar ve tekrar izlemeyi kesinlikle düşünmüyorum..

IMDB Puanı: 6.3
Rotten Tomatoes Puanı: %85
Puanım:





Keyifli seyirler...



Yorumlar