Penelope (2006)



Şu sıralar sanırım havanın soğuk oluşuna aldandım öyle gerçekten de sinema değeri yüksek filmleri izlemek istemiyorum hatta şu sıralar pek film havamda da değilim açıkçası, daha çok dizileri izlemeyi tercih ediyorum ama son birkaç gündür de şöyle atıştırmalık diyebileceğimiz filmleri izliyorum elimde sıcacık kahvem ya da sıcak çikolatam ile. İşte Penelope de onlardan biri. Zaten daha önce de dediğim gibi dizinin asıl türü romantik ise çok da bir şey beklememek gerek.. Tabi bu demek değil ki bu filmler çok çirkin, öyle olsa izlemez ya da yorum yazmazdım zaten.. Bu konuşma böyle uzar gider, o zaman hemen dizinin konusuna geçelim. 



Konusu: Penelope, büyük büyük büyük büyük... babasının neden olduğu bir lanetten dolayı domuz burnu ve kulakları ile dünyaya gelir. Bu laneti kıracak olan tek şey ise onu gerçekten seven birisi ile evlenebilmesidir. Peki ama tüm erkekler onu yüzünü görür görmez kaçıyorlarken bu lanetin ortadan kalkması mümkün olacak mıdır ? 




Aslında bu filmi paylaşmamın en önemli sebebi James McAvoy ve Reese Witherspoon'dur. Ah bir de You Are My Sunshine şarkısı.. Şarkıyı daha önceden biliyordum ama 1930 larda ilk versiyonunun söylenmiş olmasına rağmen sanırım ilk defa bu film sayesinden baştan sona dinleme fırsatını buldum ve bundan dolayı bu filmin bende yeri artık çok başka :) 



Başta da dediğim gibi film belki çok çok güzel değil ama bence tam da bu zamanlara göre bir filmdi.

IMDB Puanı: 6.8
Rotten Tomatoes Puanı: %53
Puanım: 






Yorumlar