Thor: The Dark World







Aslında filmi izleyeli oldukça uzun zaman oldu ama neden bu kadar beklettim bilmiyorum. Ama sanırım hala vizyonda olduğu yerler var, çok da geç kalmış sayılmam değil mi o zaman ;)
Ama aradan uzun zaman geçtiği için uzunca bir yorum yazamayacağım aksine oldukça kısa olacak yorumum.
Bilenleriniz vardır Thor'un birinci filmini izlediğim andan beri sıradaki filmin çekilmesini bekledim bunca zaman. Ama o kadar beklemenin ardından filmi izler izlemez gelip de yorum yazmamamı filmin pek de beklentilerimi karşılamamasına bağlıyorum ^^ Şaka bir yana, aradan o kadar zaman geçmiş ki ilk filmin anlatımını unutmuşum ve şu an aklımda kalan tek şey de  neden ikinci filmde çok fazla komedi noktası olması. Filme yakışmış mı ? evet yakışmış ama çok daha ciddi bir film bekliyordum bu filmi ama suç benim değil afişlerin diyerek suçu atıyorum başkasına... Neyse sonuç olarak güzel bir filmi tabi salondan çıktıktan sonra aklımda sorular sorular....
Fantastik filmleri çok seven biri olarak ben filmi beğendim ve bence 2013'ün en akılda kalan, güzel, izlenilesi filmlerinden biriydi. En harikası mıydı? belki hayır ama her halükarda izlemeye değer ;) 
IMDB Puanı: 7.6
Rotten Tomatoes Puanı: %65
Puanım:


Yorumlar