Doctor Who




Şu sıralar yeni takıntım: Doctor Who

Genelde diziler hakkındaki yorumumu, diziyi izlemeyi bitirdikten sonra yapmayı seviyorum ama malum Amerikan ve bazı İngiliz dizilerinin ne zaman biteceği hiç belli olmuyor. Doctor Who da bitecek gibi değil.. Kaç Doctor geldi geçti ama dizi hala devam ediyor. Öyleyse ben neden yorumumu yapmayayım ki dedim kendime ^^

Yazıyı fazla uzatmayacağım çünkü bu diziye dair söylenecek kötü bir şey zaten yok, iyi şeyler de nasıl anlatılır bilemiyorum.. 
Ben an itibari ile 5. sezona geçmiş bulunmaktayım.. Zaten hali hazırda izlediğim uzun soluklu diziler olduğundan bir türlü Doctor Who'ya başlayamamıştım ama sonunda zinciri kırdım ve 4 hafta kadar önce izlemeye başladım.. 2 hafta süren sınav haftam boyunca 2. sezon birden bitirdim.. Hazır da tatile yeni girmişken bu hafta bir sezonu rahatlıkla bitiririm diye düşünüyorum.. 

Dizinin yönetmen ve senaristlerine hiç değinmeyeceğim çünkü o konuya girersem nasıl çıkarım hiç mi hiç bilmiyorum, malum hangi bölümü kim yazmış kim yönetmiş belli değil ^^ Oyunculara gelince zaten hepsi birbirinden harika ama benim favori doktorum David Tennant'ın canlandırdığı 10. doktor ona eşlik eden kişiler arasında ise Donna Noble (Oi) ;) 



Bu yazıyı okuyan birçok kişi zaten Doctor Who'yu ya biliyor ya da izliyordur zaten ama ben yine de izlemeyenler varsa diye 'MUTLAKA İZLEYİN!' bu diziyi diyorum.
Çünkü bu dizi sıradan macera dizilerinden çok çok farklı, BBC yapımı olması da bunun bir göstergesi bence. Dizi zaten eğitim amaçlı çekilmeye başlanmış diye biliyorum.. İlk zamanlarını izlemedim, şimdiki ile arada ne kadar fark vardır bilinmez ama insan şimdi bile bir şeyler öğreniyor bu diziden.. Agatha Christe'den, Madame de Pompadour ve Louis XV'e, Shakespeare'e  dizide kimler var kimler.. Yani kısacası diziyi izlerken hem zevk alıyor hem de tarihi bilgi ediniyorsunuz. Bir diziden daha ne bekler ki insan ;) 

Sanıyorum bu yazı iyice karmaşıklaştı, kusuruma bakmayın gelecek bölümde ne olacak heyecanından biraz da blog'a bir süre ara vermiş olmamdan kaynaklanıyor bu durum sanıyorum... 

Daha uzatmıyor, herkese keyifli izlemeler diliyorum...


Puanım:








Yorumlar