Hobbit: Smaug'un Çorak Toprakları / The Hobbit: The Desolation of Smaug




Filmi vizyonda girdiği günün ertesi izlememe rağmen yorumu ancak yazdım. Aslında biraz kendimi zorlayarak yazıyorum çünkü bu aralar nedense ne film izlemek ne de film yorumlamak istiyorum ama bu film bir yorumu hak etti diye düşündüm ve kendimi zorlaya zorlaya kısa da olsa bir şeyle yazmak istedim. 

Hiç şüphesiz yönetmenin bu filmi 3 parçaya bölmesi herkes için sıkıntı yaratan bir durum eh her biri 3 er saatten 3 ayrı film izlemektense gider kitap olurum diye düşünüyor insan ister istemez. Ama bu film ilk filme nazaran çok daha güzeldi ki yönetmen paçayı seyircinin gazabından zar zor kurtardı diyebilirim. Sinema tıka basa doluydu ve -her ne kadar filme dalsam da - kimseden filmin kötü olduğuna dair bir söz duymadım. Açıkçası duyduğum tek şey yanımdaki tipin tüm film boyunca çokça sıraladığı -salak, hahha deli ... - gibi gerekli gereksiz her yerde oldukça yüksek sesle sıraladığı sözlerdi neyse oraya hiç girmiyorum yoksa söyleyecek çok şeyim var aslında ^^

Bu film ilkine nazaran daha güzeldi çünkü bolca komik sahnesi vardı. Gülmeden geçirdiğimiz sahneler bir elin on parmağını geçmez ki yerinde esprileriyle oldukça başarılı buldum o sahneleri. Yine de favorim şarap fıçıları içinde akıntıya kapıldıkları ve elflerle birlikte savaştıkları sahneydi (spoiler mı oldu sanki :) )

Açıkçası ben kitabı okumadım, Yüzüklerinin Efendisi'nin bir fanı da sayılmam o nedenle ben filmi sevdim. Yok kitabı hiç yansıtmamış yok Yüzüklerin Efendisi ile alakası vs bir şey diyemeyeceğim. Bence oldukça güzel ve eğlendiren bir film olmuş, ne sinemada harcadığım zamana ne de paraya acıyorum yine gelse yine giderim ^^







Yorumlar