Mercek Altında : Intelligence (2014- ?)





Ah Facebook.. Dizinin çekileceğini daha önceden biliyordum ama aklım gelip de ilk bölümü ne zaman diye araştırmamışım nedense, dün bir arkadaşımın dizinin sayfasını beğenmesi üzerine ben de merak ettim güzel mi diye ve arkadaşıma sordum. Diziyi beğendiğini söyledi ama sanıyorum diziye öyle çok da bayılmamış. Zaten iki bölüm yayınlanmış ben de bir bakayım dedim, malum sci-fi olunca bende akan sular durur ^^ Gerçi beni en çok konusu cezbetti.. Beyine yerleştirilmiş bir çip ile yarı bilgisayar yarı insan biri.. Chuck dizisi en sevdiğim ajan konulu dizilerdendir, diziyi izleyenler bilir onun da konusu beyininde çip olan bir insan hakkındaydı tek fark o biraz 'fazlaca' sakar, sıradan bir mağaza çlışanıydı yani öyle ajanlıkla falan işi yoktu.. Neyse konuyu dağıtmayayım.

Diziden beklediğimi buldum mu ? Şimdilik hayır.. Gerçi Josh Holloway'e son filmi Battle of the Year'dan dolayı kızgınım ... Yani adamı Lost gibi bir dizi ile tanıyan ben çok daha iyi yapımlarda rol almasını bekliyorum ister istemez. Sonuç öyle olmayınca da sinirleniyor insan.

Diziyi çok da tutmamamın sebepleri: 

-adam yarı insan yarı bilgisayar, peki ama neden sıradan biri gibi konuşuyor yani ne bileyim Chuck mesel çip etkisine girdiğinde konuşmasından hareketlerine her şey değişiyordu. Sen o kadar şey biliyorsun neden bunu göstermiyorsun diye merak ediyor insan. Adamın pc üzerindeki etkisi çok mu fazla ?. hiç sanmıyorum
-yine yarı insan yarı pc olan biri için fazla itaatkar. Tam olarak ne konumda olduğunu da anlamadım açıkçası, yani tamam belki dövüş  yetenekleri kazandırmıyor bu çip sana ama yarı pc'sin sen bir silkelen kendine gel değil mi! 

Kısacası bu yarı pc yarı insan insan beni peek etkilemedi.. 

Oyunculara bakacak olursak : 



Lost adam Josh Holloway : Asıl adam Gabriel
Once Upon a Time'dan Kırmı Başlıklı Kız  Meghan Ory : Gabriel'in koruması Riley
CSI Crime Investigation'dan hatırladığımız Marg Helgenberger : Lillian Strand

Gabriel'in karısını da yine Lost'dan bir karakter canlandırıyor ama kadın öldü, ismini hatırlamasak da olur.. Spoiler olarak almıyorum bunu zaten 2 bölüm oldu ne kadar spoi olabilir ki hem ben daha emin değilim öldüğüne ^^

Şimdilik durum böyle, belki bir gelişme olur diye izlemeye devam edeceğim.. Bakalım neler olacak ^^

EDIT: Intelligence dizisi -sevenleri için- ne yazık ki CBS'in iptal kararı alınan dizileri arasında. Zaten ben çok da tutmamış, birkaç bölüm izleyip tekrar bakacağım nasıl diye dediğim halde devam etme isteği bile duymamıştım. Bu haberi almak benim için çok da şaşırtıcı olmadı.




Yorumlar