The Mortal Instruments: City of Bones






Yorumuma geçmeden önce belirtmeliyim ki ben The Mortal Instruments: City of Bones kitabını okumadım yani gayet objektif bir yorum yapacağım sizlere :P Gerçi okumuş olsam da olabildiğince ikisini ayrı tutmaya çalışırdım, daha önce de dediğim gibi yüzlerce sayfa bir kitabı 2 saatlik bir filme kelimesi kelimesine uyarlanmasını kimse bekleyemez. 

Bugün hazır evdeyim deyip kendime bir güzellik yaptım ve önce bir Hepburn filmi izledim ardından da biraz fantastik çekti canım deyip Kemikler Şehri'ne baktım. Birden esti anlayacağınız. Çok da iyi olmuş.

Açıkçası ben filmi 'çok' beğendim. Her zaman olduğu gibi yorum yapmadan önce başka blogger'ların nabzını yokladım ve bir ara acaba farklı bir film mi izlemişiz dedim. Tabi zevkler tartışılmaz, eh buna bir de benim kitabı okumam eklenince belki de gayet normal bir durum ama oyunculukların 'berbat' olduğuna kesinlikle katılmıyorum.. Neyse neyse...
Kitabı okumayan biri olarak hikayeyi de görselleri de oyuncuları da kısacası her bir şeyi beğendim ben. Açıkçası Twillight'dan çok daha iyi olduğunu düşünüyorum. Peki neden IMDB puanı 6,1 ?!!!!! Çok kızdım oy verenlere çokk. 

Yönetmen Harald Zwart dahil tüm cast'a teşekkürler böyle güzel bir film ortaya çıkarttıkları için. Akşam akşam çok güzel gitti. Ve tabi ki müzikler, onlar da bir harikaydı. 

Bu kadar güzel yorumdan sonra 'eh neden 10 puan vermedin derseniz -ben hep merak ederim de- benim için bir başyapıt değildi ve çok kısa süre de olsa bir filmi izlerken sıkıldıysam ya da başka şeylere daldıysam bu o film için bir eksidir benim nazarımda- birden kendimi temize çekme havalarına girdim sanıyorum nedense..

IMDB Puanı:6,1
Rotten Tomatoes Puanı: %12

Puanım: 


Yorumlar