Myung Wol The Spy (2011)






Dinleyiniz.. -isterseniz tabi ^^ - 

Dizi Künyesi :

Yönetmen: In-hyeok Hwang
Senaryo: Kim Eun-yeong, Kim Jeong-ah-I
Bölüm Sayısı: 18


Konusu: 
Bir Kuzey Kore ajanı olan Myung-wol (Han Ye-seul) popüler bir Hallyu starı Kang Woo'yu ( Eric Moon) kaçırmak üzere Güney Kore'ye sızma görevindedir ancak beklenmedik bir şekilde kendisini  Kang Woo'ya aşık olmuş bulur. Myung-wol'a Güney Kore görevinde eden Choi Ryu (Lee Jin-wook) Kuzey Kore ordusunda en iyilerden biridir. Popüler bir aktris olan Joo Ah In (Jang Hee Jin)'nın da Kang Woo'ya olan aşkı  da Myung Wol'a biraz bela olacaktır.




Ya ben Kore dizilerini artık aynı hevesle izlemiyorum ya da cidden baştan sona keyifle izlenecek bir dizi bulamıyorum. Dertliyim çook... Myung Wol the Spy'a başlasam mı başlamasam mı çok tereddüt etmiş ama sonra okuduğum bazı yorumlardan gaz alarak izlemeye başlamıştım.. İlk bölümleri ile kendini bana beğendiren bu dizi -ne yazık ki- sonlara doğru bozmaya başladı. Yani 18 bölüm-cük altı üstü.. Neden düzgün devam edemedi hiç anlamıyorum. 


Lafı uzatmadan kısaca bu diziyi neden sevdim ve neden sevmedim bir bakalım :

Sevdim çünkü;



*Oyuncuları beğendim.. Han Ye Seul'un daha önce dizisini izlemedim- Will It Snow for Christmas? 'ın izlediğim birkaç bölümünü saymazsak- ama kendisini beğendim.. Daha çok görsel olarak ama yanlış anlaşılmasın ^^ Eric Mun'un da izlemiş olduğum ilk dizisi. Çift olarak uyumlu olduklarını düşünüyorum. Ama oyuncular arasında en beğendiklerim yan rol aynı zamanda kötü kızı canlandıran Jang Hee Jin oldu.. Bundan sonra diğer dizilerine de bakmayı planlıyorum açıkçası. Lee Jin Wook'a Nine: Nine Time Time Travels'dan sonra bir şey demeye gerek yok sanırım.. adam başarılı.. 

*Şarkıları cidden çok güzellerdi.. Sanırım diziyi sonlara doğru izlenilir kılan en önemli şey de buydu.. şarkılar... Buyurunuz dinleyiniz.. 

*Dizi mutlu sonla bitti.. -Upss spoiler oldu sanırım ^^ -Benim için en en en önemli sebeplerin başını hep 'mutlu son' alır.

*Kostümler, mekanlar güzeldi..

Bunların dışında zorlasam bir kaç şey daha çıkardı belki ama zorlamaya gerek yok. 

Sevmedim çünkü;

*Myung Wol'un Güney Kore'ye gelme sebebi başlı başına saçma.. Neymiş Kuzey'in Kang Woo gibi bir sanatçıya ihtiyacı varmışmış da mışmış.. Tam oldu diyelim de denedikleri yöntemler kadar saçma bir şey olamaz.. Neyse bu konu üzerine fazla durmuyorum yoksa söyleyecek/söylenecek çok şeyim var..

*Dizi boyunca mantık hataları vardı bence.. Ufak da olsa göze çarpıyorlardı. Dizi kadrosu, müzikleri, düzeltilirse konusu itibari ile gerçekten güzel olabileceği yerde sanıyorum bu mantık hatalarından dolayı ortalama dizilerin arasında yerini alıyor. Korkmayın daha fazla spoiler yok..

*Mutlu son dedim ama beklediğim birkaç şey daha vardı onları göremedim eksik kaldı, mutsuz oldum bu da sevmemem için iyi bir sebep bence.

*Han Myung Wol'un dizi boyunca vermiş olduğu saçma sapan kararlar.. 

Sadede gelecek olursam eğer, diziyi sevdim de sevmedim de. Anlamış olacağınız üzere iki arada bir derede sıkışıp kalmış durumdayım tamiyle. Yine de bolca zamanı olanlara izlemelerini -belki- önerebilirim. Ondan da emin olamıyorum sonra beğenmezsiniz falan :P
Ama şöyle de bir şey var, en başında itibaren dizi ile ilgili onlarca video izleyip, fotolarına bakıp  ilerleyen bölümlerde ne olacağı ile ilgili çok fazla fikir edinmiş olmama rağmen sonunu getirdiğim bir dizi olarak belki de bir şansı hak ediyordur, ne dersiniz ;) 

MDL Puanı: 7.14

Puanım:







Yorumlar