Prime Minister and I (2013-2014)

Hani diyordum ya dizi izleyemiyorum, aslında o öyle değilmiş.. Meğer ben dizileri bölüm bölüm izleyince (normalde nasıl izlenir diyorsanız, genellikle sabahtan akşama kadar o diziyi izler iki güne bitirirdim eh günde 1-2 bölüm izleyince bölüm bölüm izlemiş oluyorum) hiç izlemiyormuşum gibi geliyormuş bana.. Şimdi izlediklerim tek tek final yapınca anladım aslında izlediğimi.. ^^ 



Geçenlerde de Prime Minister and I'ı bitirdim. Benim için kendileri senenin iyilerindendir. O nedenle hakkında bir post yazmazsam ayıp olur diye düşündüm.

Dizi Künyesi: 


Yönetmen: Lee So-Yeon
Yazar: Kim Eun Hee
Kanal: KBS2
Bölüm Sayısı: 17
Türü: Romantik-Komedi


Konusu:  
Başbakan Kwon Yool works işinde oldukça başarılıdır ancak 3 çocuğunu yalnız büyütmekten dolayı zorluklar yaşamaktadır. Nam Da Jung bir magazin dergisinde muhabirdir, ama her seferinde büyük haberleri kaçırmaktadır.  Nam Da Jung, dergisi için haber yapmak için başbakanın peşindedir hep ama bu sırada olaylar karışır ve işler hiç beklenmedik bir hale girer ve başbakan ile Nam Da Jung anlaşmalı bir evlilik yapmak zorunda kalırlar.

Oyuncular & İlişki Grafiği:



Dizinin konusuna baktığında diğer anlaşmalı evlilik konusu üzerine çekilmiş dizilerdeki heyecanı ve romantikliği bekliyor insan ister istemez.. Ben de bayılırım böyle konulara nedense ama bu dizi ilerledikçe öyle olmadığını görüyoruz. Bu kötü mü peki ?. Hayır, bence değil.. Ama genel olarak bakacak olursak dizi, genç oyuncuları ve onların hayatlarını konu alan diziler gibi değil eh böyle olunca onların seyirci kitlesine de hitab etmiyor pek. Ama ben Kore dizilerini izledikçe dizi zevkimin de değiştiğini düşünüyorum bu anlamda. Daha elle tutulur, mantıklı şeyler izlemek istiyorum. Bu diziye gelecek olursak, öyle ahım şahım romantik bir ilişki yok çiftimiz arasında o nedenle ben bu diziyi her ne kadar senenin iyileri arasına alsam da , Kore dizilerini yeni izlemeye başlayanlara tavsiye etmiyorum çünkü seveceklerini sanmıyorum. Bence bu dizi Kore dizilerini izlemekte tecrübe sahibi olanlar için güzel bir dizi ^^ Artık nasıl bir şeyse, tecrübe eden bilir :) 

Oyuncular kaliteli oyuncular, onlar hakkında diyecek bir şeyim yok.. Gayet iyi ve kaliteli oyuncular ancak yaş mevzu bahis olduğunda Ahjussi sevmeyenlere göre bir dizi değil bu çünkü konusu gereği başbakan orta yaşlı bir insan :)

Konu politika, beni ne kadar çektiğini soracak olursanız pek bir şey söyleyemem bu konuda çünkü politikadan pek haz etmem ama ben diziyi izlerken bu konuyu arka planda bıraktığımı düşünüyorum. Yani ben politika sevmem aman izlemem bu diziyi denilecek gibi değildi.

Dizinin türüne gelecek olursak bence dizi sadece romantik komedi değil ama romantik, komedi, aile türünde.. Çünkü romantik-komedi denilince romantizm daha bir fazla oluyor ama işin içine aile karışınad her şey daha ortalama bir hal alıyor. Bu açıdan bu dizi biraz da aile dalında bence.

Müzikleri iyiydi ama pek benim tarzım değildi yine  de diziye yakıştıklarını düşünüyorum.

Neyse sözü fazla uzatmayayım.. Diziyi senenin iyileri arasında görmeme rağmen kolay kolay herkese tavsiye edeceğim bir dizi değil açıkçası.. Başta da dediğim gibi eğer aşırı romantik bir ilişki bekliyorsanız hiç başlamayın derim ama yok ben sıradan bir aşk hikayesi olsa da izlerim yeter ki kaliteli olsun diyorsanız bu dizi size göre ^^ Bir de bence dizi hızlıca izlenip bitirilmemeli.. yavaş yavaş izlenmeli günde bir bölüm yeter.. Ben haftada iki bölümü çok zevk alarak izlemiştim, belki de tamamlandıktan sonra izleseydim bu kadar zevk almazdım..

MDL Puanı: 7.51

Puanım:




Keyifli seyirler...




Yorumlar