You've Got Mail (1998)



Dün gece hava soğuk, yağmur yağıyor eh ben de alıp başını götüren salgından müzdarip bir insan olarak hem fiziksel hem de duygusal olarak çökmüşüm ve canım feci halde romantik bir film izlemek istiyor. Şöyle bir IMDB'ye bakınayım dedim ki ne göreyim ben yıllardır You've Got Mail filmini izleyeceğim de bir türlü fırsat olmamış, daha fazla beklemeyip bir şans vereyim filme dedim. İyi ki de demişim, geçekten çok iyi geldi bu film bana. 

Gerçekten romantik, insanın içini ısıtan tatlı mı tatlı bir filmdi. Yazmış olduğum en kısa post bu olacak belki ama ne diyeyim ki başka, Tom Hanks'in mi Meg Ryan'ın mı oyunculuğundan bahsedeyim. Eh görsel efekterin güzelliğinden bahsedilecek bir fantastik film de değildi hani. O yüzden sadece diyorum ki, romantikliğin dibine vurmadan insanın içini ısıtan güzel sıcacık bir romantik film izlemek isteyenler için doğru seçim : You've Got Mail.. İzleyin sonra teşekkür edeceksiniz ^^


Yorumlar