Bride of the Century

Oldukça uzun zamandır dizi/film yorumlamadığımın farkındayım ama nedense içimden gelmedi uzunca bir süredir. Tabi arayı uzun tutmamam gerektiğinin farkındayım o nedenle, buralarda değilken izlediğim diziler/filmler ile ilgili kısa da olsa yorum yapacağım zira içlerinde kesinlikle yabana atılmayacak nitelikte iyi olanlar var. 
Bride of the Century ile başlamalıyım diye düşündüm çünkü daha önce bu dizi ile ilgili ne kadar umutlu olduğumu ve bölümlerin gelmesini ne kadar heyecanla beklediğimi söylemiştim (tık tık).




Fantastik, komedi, drama, romantik biraz korku.. sanırım tüm dizi türlerinden örnek vardı bu dizi de, hepsi de oldukça güzel bir şekilde birleştirilmiş. 
Sanıyorum dizinin içeriğinden tekrar bahsetmeye gerek yok.. Direkt sadede geliyorum..




Oyuncular oldukça iyiydi, ama şimdi şöyle bir dönüp bakınca en iyileriydi diyemeyeceğim -dizinin büyüsünden çıkınca gerçekçi oldum istemeden sanırım-. Benim için sanıyorum en akılda kalır rol ve oyunculuk, hayaleti canlandıran Kim Ah Young'unki. Kendisinin şu sıralar yayınlanmakta olana Doctor Stranger'da(bu dizi de en iyiler arasına girme potansiyeline sahip şimdiden söyleyeyim) fark edilemeyecek kadar küçük bir rolü olsa da oynak doktor Kim Chi Gyu'nun kaçamak yaptığı doktorlardan biri olduğuna eminim. Neden böyle küçük ve gereksiz bir rol verdiyseler :/ Neyse.
Yang Jin Sung'un da oldukça iyi bir rol sergilediğini düşünüyorum, kendisini Secret Love'da gözüme kestirdiğimi söylemiştim değil mi ?. -size değilse de arkadaşlarıma söylediğimden eminim- Doppelganger temalı diziler her ne kadar son zamanlarda Kore TV'sini işgal etmiş olsa da Yang Jin Sung'un birbirine oldukça zıt olan iki karakteri canlandırırken işinin hakkını verdiğinden dizinin diğerleri arasında kaybolmasını bir nevi engellemiş diye düşünüyorum. Yeni dizisini de merakla bekliyorum.
16 bölüm bitene kadar Lee Hong Ki dedim de durdum, kendisine You're Beautiful'da her ne kadar uyuz olsam da bu dizi de bayıldım. 

Müziklere gelecek olursak, her ne kadar Lee Hong Ki, Lee Hong Ki desem de kendisi bir müzisyen olarak bu dizide ki müzikleri ile beni etkileyemedi, ne yalan söyleyeyim. Dizide müzik olarak aklımda kalan tek şey Na Doo Rim'in ilk aile buluşmasında telefonu çalmıştı işte oradaki şarkıyı arayıp durdum 15 bölüm boyunca ne yazık ki bir sonuca varamadım. Bilen varsa paylaşırsa sevinirim. ^^

Diziyi tekrar izler misin derseniz, cık olmaz.. Genelde izlediğim dizileri tekrar izleyen biri değilim zaten ama bazen içimden 'şu diziyi de tekrar izlesem ya' dediğim oluyor, ne yazık ki bu dizi onlardan biri olmayacak. İlk bölümlerini alt yazısız bile izlediğim ilk ve -şimdilik- tek dizi olduğunu düşününce, dizinin şu an gözümdeki durumu ... 

Yine de oldukça güzel bir dizi olduğunu düşünüyorum, izlemeyen varsa da kesinlikle öneririm zira dizi her telden çalıyor, eminin bir şekilde bir yerden ilginizi çekecektir ^^


MDL Puanı: 8.1
Puanım:





Yorumlar