Full House Take 2 (2012)


Konusu: Jang Man Ok (Man Ok Hanja'da dolu ev -full house- demek) büyükbabasının okulunda çalışan bir dövüş sanatı ustasıdır. Fakat, Man Ok modaya ilgi duymaktadır dövüş sanatına değil ve büyükbabasından habersiz online bir alışveriş sitesi kurmaya karar verir. Daha sonra işler karışır ve kendini birden Güney Kore'nin ünlü bir idol grubu olan TAKE ONE'da stilist olarak çalışırken  ve grubun lüks evinde yaşarken bulur , bu ev Take One grubunun solistlerinden Lee Tae Ik'e babasından miras kalmıştır. Evin adını söylemeye gerek yok sanırım ama yine de : Full House olduğunu söyleyelim.





Evet, hiç planlamıyorken birden kendimi izlerken bulduğum dizilerden biri ile daha karşınızdayım. Diziyi izlememin yegane sebebi ise tabi ki Full House dizinin en sevdiğim Kore dizilerinden olması.

Dizimiz biraz Full House biraz da You're Beautiful karışımı bir şey benim gözümde. İzlemeye başlarken dikkatimi çeken ilk şey hiç şüphesiz baş rollerin muhteşem! saçları oldu. Buna ne yorum getirmeliyim gerçekten bilemiyorum, ama o saçları bu hale getirmek için çok mu uğraşmışlar diye merak etmiyor da değilim hani. Neyse ki bu durum diziden zevk almamı engelleyemedi. 

Müzikleri de güzeldi diyebilirim, ama Take One olarak grubun konser sahnelerinden, danslarından vs hiç mi hiç zevk almadım. Çok geçiştirilmiş gibi geldi bana. 

Oyunculuğa bakacak olursam, Hawang Jun Eum'a ne diyebilirim bilmiyorum. Kendisi Can You Hear My Heart dizi ile aklımı çelmiş ve Secret dizi ile de kendini bana kanıtlamış bir isim zaten. 

No Min Woo'dan emin değilim, kendisini daha önce sadece Gu Family Book'da görmüştüm.. Ama o zamandan beri oldukça büyük bir değişiklik geçirmiş olduğu kesin. Yine de kendileri hala beni en çok etkileyen Güney Kore'li aktörlerin seslerinden birine sahip. Park Ki Woong içinse oldukça üzgünüm ama her zaman olduğu gibi sarışın, tatlı, yardımsever, iyilik meleği rolünü : Won Gang Whee'yi sevmedim gitti! Bu nedenle oyunculuğuna pek dikkat edemedim. Ama genel olarak oyuncular oyunculuk konusundan ortalamaya girebilirler gibi. 

Dizide İslam ile ilgili kısa bir kesit vardı  (I die, You die, We all die) , ne amaçla yapmışlar pek anlamadım ama ...

Dizi izlediğim en iyi dizilerden biri değildi kesinlikle ama yine de izlerken oldukça zevk aldım. Her bölüm 1 saatten oluşup, 2 part'a ayrılmış toplamdan 16 bölüm var. Bu tip dizilerden zevk alanlar için güzel bir dizi olduğunu düşünüyorum. 


MDL Puanı: 7.2
Puanım:

Keyifle kalın...







Yorumlar