Twoo Weeks Notice



Daha önce Sandra Bullock'un kötü bir filmde oynadığını görmedim mi demiştim ? Tamam tam anlamıyla kötü bir film sayılmaz ama Two Weeks Notice filmi ne yazık ki ortalamanın altındaydı. Bana kalsa ne çok romantikti ne de komik. Arada sıkışıp kalmış bir film olmuş bence. Hugh Grant fan'ı olmasam da filmlerini oldukça seven biri olarak kendisi bu filmde beni yanılttı. Hem Grant hem Sandra.. Şaşkınım.
Bu arada Sandra Bullock'un bu filmde canlandırdığı karakter ile daha birkaç gün önce yorumladığım While You Were Sleeping filminde canlandırdığı karakterin her ikisinin de isminin Lucy olması tamamen bir tesadüf. 
Bana kalırsa bu filmle ilgili her şey yanlış. İsmi dahil.. (Two Weeks' Notice)
Neyse çok uzatmak istemiyorum, ben filmi izlerken çok zevk almadım. Eğer filmi henüz izlemeyip de izlemek isteyeniniz varsa zaman kaybetmeye değmez benden söylemesi ;) 

Puanım:




Yorumlar