Son Zamanlarda Ne İzliyorum #2



Fated To Love You

Bu dizi aslında aynı isimli Tayvan dizisinin Kore versiyonu, sanırım birkaç ufak değişiklik dışında -kültürel farklılıklar malum- dizi aynen aslı gibi kalmış. Aslında bir süre önce Tayvan versiyonunu izlemeye başlamıştım ancak ne yazık ki oyunculara bir türlü ısınamadığım için dizinin sonunu getirememiştim. Açıkçası o sıralar bu dizinin Kore versiyonunun olduğunu bile bilmiyordum, ama raslantı sonucu diziden haberim olunca inanılmaz sevindim çünkü bu tarz konusu olan Kore dizilerini izlemeyi seviyorum. İflah olmaz romantik halim, yapacak bir şey yok ^^ 
Dizi inanılmaz derecede kaliteli çıktı, hatta bence yılın en iyilerinden biri  diyebilirim rahtlıkla. Daha sonunu getirmeden bile bunu söyleyebilirim. Aslında hakkında çok şey söylemek istiyorum ama kendimi tutacağım çünkü dizinin bitmesine birkaç bölüm kaldı, finalin ardından uzunca bir yorum yapmak istiyorum :)  


My Secret Hotel

My Şikrıt Hotel... Bu diziden Yeni Kore Dizileri Top 5 listemde bahsetmiştim kısaca. Yoo In Na'dan dolayı diziyi izlemek istediğimi söylemiştim ama dizi bitene kadar izlememeye kararlıydım açıkçası ne yazık ki internette dizi hakkında yorumları gördükçe dayanamadım ve geçen akşam ani bir kararla diziyi izlemeye başladım. Her zaman olduğu gibi büyük bir hata yaptım, kendime kaç kez 'bir dizi finalini getirmeden ben izlemeye başlamayacağım sonra meraktan ölüyorum' diye hatırlatsam da olmayınca olmuyor işte. 2 bölümden çok bir şey anlaşılmaz aslında ama bence dizi güzel bir giriş yaptı hele hele müzikleri bir harika, sırf müzikleri için bile izlenir bu dizi ^^ Tek endişem asıl yazarın 4 bölümü yazdıktan sonra ölmesi :(  Umarım dizi çizgisini kaybetmeden devam eder.


Pasta

Diziyi bir süre önce izlemeye başladım, uzun zamandır izlenecekler listemde olmasına rağmen öyle çok da izlemeyi istemiyordum aslında ama o sıralar tam bir dizisizlik havası hakimdi etrafta ben de kendimi Pasta'yı izlerken buldum bir anda. Gong Hyo Jin, The Master's Sun dizisinden sonra favori oyuncularım listesinde başlara yerleşmiş bulunmakta. Bundan dolayı tüm dizilerini izlemek istiyordum zaten. Henüz 10 bölümünü izledim ama şimdiye kadar iyi gidiyor, bu dizi ile ilgili endişemse bir 10 bölümünün daha kalmış olması. Umarım çok bölüm yayınlamak adına işin cılkını çıkartmamışlardır.


Flower Boy Ramyun Shop

Diziyi tamamlamama sadece 4 bölüm kalmış ama nedense bir türlü oturup da izleyesim gelmiyorum. Diziyi sevmiştim aslında, neden böyle oldu hiç anlamadım. Jung Iı Wo (Cha Chi Soo)'ya da pek bir ısınmıştım oysaki. Flower Boy'larla ilgili kesin bir problemim var benim, kesinnn.. Bkz : Flower Boy Next Door, Mee Too Flower, Shut Up: Flower Boy Band vs vs.. Bir yerde tıkanıyorum sebepsiz yere... Ama bu diziyi kesinlikle tamamlayacağım, kendime güvenim sonsuz. Aja aja fighting!



You're All Surrounded

Lee Seung Ki'ye ne oldu bilmiyorum, Gu Family Book'tan sonra şansı bir türlü yaver gitmiyor bence. Tüm suç Gu Family Book'un.. Neyse daha fazla kendime hatırlatıp da sinirlenmeyeceğim. Dizi'ye çok büyük bir hevesle başlamıştım Lee Seung Ki ve Cha Seung Won isimlerin aynı yapımda görünce ama bir türlü oturup da izleyesim gelmiyor diziyi. Halbuki daha 12 bölümünü izlemiştim. O sırada ne diziler bitirdim, ne filmler izledim ne kitaplar okudum ama bir türlü bu diziyi bitiremedim ya kendime şaşıyorum. Öyle bir şey olmalı ki diziyi bitirmek için büyük bir istek duymalıyım sanırım. Ama kesinlikle yarım kalmayacak bu dizi!



Fawlty Towers

Görünen o ki Kore'den sonraki yeni takıntım İngiliz yapımları. Ama bu dizi kesinlikle izlenmesi gereken dizilerden biri. Topu topu 2 sezon, 16 bölüm'cük den oluştuğunu söylersem siz de izlemek istersiniz belki, hım? Dahası her bölüm 30 dakikadan oluşuyor. İngilizce komedi'den pek anlamıyor demiştim sanırım bir ara, işte bu dizi istisnalardan biri.. Bitince yorum yazmak için sabırsızlanıyorum ;)


Doctor Who

Ve sonunda Doctor Who geri döndü! Uzun zamandır bu anı bekliyordum, inanılmaz mutluyum şu an.. Ve bu diziye hala bakmayanlar varsa, başka ne yapıyorlar bilmiyorum. Belki tarzınız olmadığı için sevmeyebilirsiniz ama kesinlikle bir kere izlemelisiniz ve ilk 2 sezonu bitirmeden karar vermeyin diyorum ;)



Planet Earth

Aslında belgesel izlemeyi oldum olası sevmem ama bu belgeseli izlemeyi uzun zamandır kafama koymuştum ve sonunda izlemeye başladım. İlk bölümden insanı kendine bağımlı hale getiriyor. BBC gerçekten çok kaliteli bir belgesel hazırlamış. İçerikten, görüntü kalitesine, müziklerden, efektlere.. bu belgeselin her şeyi harika. Mutlaka ve mutlaka zaman ayırıp izlemelisiniz, hele de belgesel izlemeyi seviyorsanız ;)





Yorumlar