Wreck-It Ralph (2012)




Konusu: 
Ralph, Fix-it Felix isimli video oyunundaki kötü kahramandır. Ve 30 yıl boyunca oynadığı kötü adam rolünden sıkmıştr, o da artık bir kahraman olup oyun sonunda madalya kazanmak istiyordur. Ama bunun için yapacaklar tüm oyun dünyasını altüst edecektir. Ralph, iyilerden olabilecek midir yoksa sonsuza dek Felix'in düşmanı olarak mı yaşayacaktır?. Tüm bunların cevabını Wreck-It Ralph filmini izleyerek öğrenebilirsiniz.


Yaş oldu kaç ama ben hala animasyon filmleri izlemekten sıkılmıyorum. Gerçi bunun yaşla bir alakası da yok sanırım, zira 40 yaşına da gelsem animasyon izlemekten hoşlanacağımı düşünüyorum. 

Wreck-it Ralph filmi incelikle dizayn edilmiş bir film. Oyunlar arasında bağlantı nasıl işliyor, aslında onlarında kendilerine ait olan dünyaları nasıl.. hepsini bu filmde ayrıntılı bir şekilde görebilirsiniz. Filmin müzik seçimleri de oldukça güzeldi, özellikle sonda çalan soundtrack çok iyiydi. Ayrıca çocukluğumun kahramanlarını (hepsi olmasa da) bir arada ve böylesine değişik bir şekilde görmek benim için farklı bir tecrübe oldu diyebilirim. Gerçi bu yönden bakınca film çocuklar için değil de yetişkinler için yapılmış gibi, sonuçta kahramanlar yeni değil yılar öncesinde. Nostalji tadında yeni bir film olmuş anlayacağınız.

Bu film hakkında diyecek kötü bir şey yok sanırım, hala izlemediyseniz oturun ve izleyin diyorum kısaca ^^

Not: Her zaman söylüyorum ama yine söyleyeceğim animasyon filmlerinin orjinalini izlemektense dublajlı hallerini tercih ediyorum, ne bileyim bana çok daha komik geliyorlar. 

IMDB Puanı:7.8
Rotten Tomatoes Puanı: %87
Puanım:







Yorumlar