Ay Savaşçısı'na Benzer Animeler

Merhabalar...
Yine farklı bir liste ile karşınızdayım. Aslında bu liste kendime hazırlamış olduğum bir liste ama baktım ki bu konuda sorun yaşayan tek ben değilim, o halde başkalarına da yardım edeyim dedim ve Sailor Moon yani Ay Savaşçısı tadında animeleri araştırdım. Listeye başlamadan söylemeliyim ki bunların hiçbirini daha önce izlemedim, sadece içeriğine göre karar verip listemi oluşturdum. Umarım sizlere yardımcı olabilirim ^^

Wedding Peach


Konusu:

Bilinen 3 dünya var: insan-dünyası, melek-dünyası ve şeytan-dünyası.Şeytan Kraliçe Raindevilla melek-dünyasını yok etmek istemektedir.Tanrıça Aphrodite yardım istemek için insan-dünyasına Limonne adında bir melek gönderir. Limonne'nin görevi 3 öğrenci kılığında olan Angel Lilly,Angel Daisy ve Wedding Peach'i bulmaktır. 3 kız şeytanları yenmek için savaşmak zorundadırlar.

                                               Magic Knight Rayearth


Konusu:

Hikaru, Umi ve Fuu adında üç genç kız Tokyo Kulesi'ne ziyaretleri sırasında Cephiro denilen büyülü bir dünyaya geçiş yaparlar. Onları karşılayan Master Mage Clef çağrılma nedenlerinin Efsane Büyü Savaşçıları'na dönüşerek Cephiro'yu kurtarmak olduğunu söyler. Kızlar bu durumdan hiç hoşlanmaz ve bir an önce evlerine dönmek isterler. Görevleri 3 Run Tanrısını bulup onların yardımıyla Prenses Emaraunde'yi bulup Cephiro'yu kurtarmaktır. Kızlar bu yolculuk sırasında güvenebilecekleri tek şeyin arkadaşlık ve sadakat olduğunu öğrenirler.


 The New Legend of Snow White


Konusu:

16 yaşındaki Awayuki Himeno, üvey ailesine alışmaya çabalarken karşısında beliren 7 erkek ona özel güçleri olduğunu söylerler.Başlangıçta onlardan kaçmaya çalışırken daha sonradan aralarına katılır. Artık kendini kanıtlamak durumundadır. 




Yorumlar

  1. ya sonunda aradigimi buldum :'-D

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler sağ olun ve mutlu yıllar !!

    YanıtlaSil
  3. Wedding Peach tüm bölümlerini altyazılı olarak nerden izlerim bilen varsa yazabilirmi

    YanıtlaSil

Yorum Gönder