Fated To Love You (2014)



Dakikalardır yazıya başlayacağım ama dizinin kliplerini izlemekten bu sayfayı açamıyorum bile. Şimdiden özlediğime göre nasıl bir dizi olduğunu siz anlayın.
Diziden daha önce Son Zamanlarda Ne İzliyorum? başlığında bahsetmiştim ve uzun bir yazı ile yakın zamanda karşınızda olacağımı söylemiştim. İşte o yazının ta kendisini okuyorsunuz şu anda! 

Öncelikle dizinin konusundan bahsedeyim kısaca: 

Aslında dizinin konusu bir bakıma oldukça klasik. Bir chaebolün ve sıradan bir işe sahip olan bir kızın bir gecelik ilişkisi sonucunda kızın hamile kalmasından dolayı zorunlu evliliklerini konu alıyor. Önceki yazılarımı okuduysanız zorunlu evlilik temalarını ne kadar sevdiğimi zaten biliyorsunuzdur ama size söz veriyorum bu dizi en iyilerinden biri. Hem de orijinal bir dizi olmamasına rağmen, orijinali 2008 yapımı bir Tayvan dizisi, inanılmaz derecede kaliteli bir dizi olmuş. 





Aslında bu diziden önce asıl diziyi izlemeye başlamış ama nedense biraz antipatik bulmuştum. Asya dizilerinden sadece Kore dizilerini hiç sıkılmadan izleyebiliyor olmam çok üzücü tabi. Ama ne bileyim, görüntü kaliteleri olsun, kıyafetleri ya da eşyaları olsun hep itiyor beni. Tamam kabul ediyorum görsellere çok takılıyorum ama ne yapayım ben böyleyim. Aslında birkaç bölüm daha izlesem kesin sonunu getirirdim de işte, kısmet Kore versiyonunaymış. Ve de hiç pişman değilim. Neden değilim anlatayım da dinleyin..


Öncelikle oyuncu seçimi o kadar harika ki ancak bu kadar olabilirdi. En önemli karakterden en önemsizine kadar hepsi çok yerinde seçimler olmuş. Oyunculuklarının yanı sıra birbirleri ile uyumları her birinin o kadar iyiydi ki bu da dizinin bir seyircisi olarak bana çok güzel bir şekilde yansıdı, belki de diziye asıl bağlanma sebebim konusu değil de buydu. 

Asıl oyuncularımız Jang Hyuk ile Jang Na Ra zaten daha önce Kore televizyonun en sevilen dizilerinden birinde başrol oynamışlar ve çook da sevilmişler. Dizinin adı Successful Story of a Bright Girl ve 2002 yapımı bir dizi. Yakın zamanda izlemeyi düşünmesem de bu dizi kesinlikle izleyeceğim diziler arasında. Kendime şaşıyorum biliyor musunuz, yani bu kadar iyi iki oyuncunun nasıl olur da daha önce hiçbir dizisini izlemem. Yani yan rol oldukları bir dizi var da gözden kaçırdım mı bilmiyorum ama asıl rol oldukları hiçbir diziyi daha önce izlemedim ne yazık ki. Kaç yıldır da bu piyasadalar neden daha önce karşılaşmamışız hiç bilemiyorum. 

Asıl oyuncuları bir kenara bırakacak olursak, ilk bakışta göze çarpan bir diğer oyuncu ise Choi Jin Hyuk. Benden duymuş olmayın ama kendisi bu dizinin teklifi gelmeden önce oyunculuğu bırakmayı düşünüyormuş neyse ki bu dizimizden teklif gelmiş de biz sevgili hayranları üzülmemiş oldu. Gerçi Emergency Couple dizisinden sonra böyle bir karar almış olması bana hala inandırıcı gelmiyor ya neyse. 

Aslında oyuncuları övmeye daha devam edecektim ama cast'a şöyle bir göz attım da, yok olacak iş değil, gözüm yemedim benim ^^ Kısacası hepsi birbirinden harikaydı.





Diziyi sevmemin bir diğer sebebi ise birbirinden harika müzikleri. Dizi bitti ama ben hala o güzel şarkıları dinlemekteyim. Ailee'nin şarkılarını daha önce dinlemediyseniz Goodbye My Love şarkısı ile dinlemeye başlayabilirsiniz. 

Bir de söylemek istediğim çok önemli bir şey var sevgili okurlar, olur da diziye başlarsınız ve Lee Gun'un şu manyak gülüşünü duyarsınız ve diziden soğumaya kalkarsınız falan aman ha sakın yapmayın öyle şeyler. Kendisi biraz deli, biraz uçuk kaçık, fazlasıyla uyuz bir karakter olabilir ama dizi devam ettikçe siz de ona hak verecek ve daha da ötesi hayran olacaksınız. Kahkahası hala anormal gelse de bana, dizinin en özleyeceğim noktası hiç şüphesiz onun kahkahası olacak. 

Dizinin en sevdiğim yanını sona sakladım. Dizi komedi aynı zamanda da dram. Ve bu iki tür de öyle güzel bir biçimde harmanlanmış ki, bu kadar güzel olur. Aslında 10. bölümden sonra, hadi ama bu dizi 10 bölüm daha gitmez diyen ben öyle bir bölüm izledim ki aynen böyle oldum -- >  


Sonra da dedim ki, bu dizi 10 bölüm daha da gider 20 bölüm de gider. Çok fazla açık etmiş olmak gibi olmasın diziyi ama matruşka bebekleri gibi bir dizi bu, dizi içinde dizi. İki farklı climax noktası.. Ve tabi çok da harika. 


Yeterince konuştuğumu düşünüyorum, kolay kolay da bu diziyi izleyin pişman olmayacaksınız garanti ediyorum demem ama bu kez diyorum: Bu diziyi mutlaka izleyin pişman olmayacaksınız. Ama sonuna kadar dayanmak şartıyla tabi ^^


 Puanım:









Yorumlar