Mercek Altında: The Last Ship (2014 - ?)



IMDB Puanı: 7.3

Evet ikinci bir Mercek Altında yazım ile karşı karşıyayız. Bu sefer de bir öneri üzerine izlemeye başladığım bir dizi hakkında konuşacağım. Sanırım bundan sonraki Mercek Altında yazıları hep öneri üzerine izlediğim diziler hakkında olacak zira ben bir diziyi izlemeden önce 1 hafta kadar bir araştırma yaparım, sonunu getireceğime emin olduğum dizileri izlerim eh bu durumda da Mercek Altında yazısına gerek de kalmaz. Bunu neden anlatıyorum hiç bilmiyorum, gribin etkileri sanıyorum.. Ne olur mazur görün beni. 

Neyse biz gelelim The Last Ship'e. Dediğim gibi bir arkadaşımın önerisi üzerine izlemeye başladım, öyle hevesli bir şekilde anlattı ki eve gelip fırsatını bulduğum ilk anda başladım diziyi izlemeye. Bir de ben anlatmaya çalışayım bu diziyi bakalım siz izlemek isteyecek misiniz benim gibi. 

Bir Amerikan gemisi mürettebatı kendilerine verilen emirle bir bilim kadınının araştırmalarını yaparken ona eşlik ederek Kutuplara gidiyorlar. Onlar her şeyden habersiz araştırmaları sürdürürken dünyayı salgın bir virüs kasıp kavurmakta ve hiç kimse bu virüs ile nasıl savaşılacağını bilmiyor. Sonradan ortaya çıkıyor ki aslında bu mürettebatın Kutuplara birlikte gittiği Dr. Rachel Scott'ın yaptığı araştırmalar aslında bu virüs hakkında, ve onların Kutuplarda bulunduğu sürede mürettebatın birçoğunun ailesi hatta Amerika başkanı bile bu virüsten dolayı ölmüş. Şimdi isteseler de geri dönemiyorlar çünkü onlar için en güvenli yer bu gemi ve tek çare Dr. Rachel Scott'ın virüse karşı bir aşı geliştirmesi. 

Konu kaba taslak bu şekilde, dizinin neredeyse tamamı gemide geçmesine rağmen her bölümde ayrı bir heyecan var bunun garantisini verebilirim. Ben henüz 6 bölümünü izledim ve daha sadece 1. sezonu yayınlanan dizi 10 bölümden oluşmakta, yeni sezona kadar 4 bölümü biriktirsem mi diye düşünmüyor değilim ama sanırım dayanamayacağım. Bu dizi çok büyük bir ihtimalle tutacak, iptal olması pek olası değil tabi senaristler olayı batırmazlarsa malum yapmadıkları bir şey değil. 




Yorumlar