Yorum: What Women Want (2001)






Onun kadınların düşündüğü her şeyi anlama gücü var.
En sonunda bir erkek dinliyor...

Hep diyorum ya ben üzerimde kötü etki bırakan filmleri bile seviyorum yeter ki arafta bırakmasınlar beni. Mazoşist falan sanmayın beni, sadece kötü de olsa eğer bir film hakkında iki kelam edebiliyorsam iyi hissederim. Ama biri bir filmin nasıl olduğunu sorduğunda, ya da ben filmi izledikten sonra oturup da bu filmden sonra hayatımda ne değişti acaba diye düşündüğümde 'hmm, hiçbir şey' diyorsam o film benim için orada bitmiştir aslında. 

Şimdi belki de, neyden bahsediyorsun sen öyle sadede gelsene diyorsunuzdur bana. Ya da belki de nereye varmak istediğimi çoktan anlamışsınızdır, hatta büyük ihtimalle anlamışsınızdır :) Yine de anlamayanlar varsa, What Women Want filmi tam anlamıyla gereksiz bir yatırım oldu benim için. Bu film bana hiçbir şey katmadı. Sadece zamanımı çaldı ama hata bende aslında madem gidişat kötü ne diye her seferinde bir şans daha verdim hiç bilmiyorum. Ya da durun çok iyi biliyorum: Mel Gibson! Hepsi onun suçu. Bekledim ki bir yerde güzel şeyler olacak mutlaka. Ah bir de Frank Sinatra yanılgısı oldu bende. Filmin başında güzel bir Frank Sinatra şarkısı eşliğinde tatlı bir sahne vardı. Ben o kısmı sevmiştim, Mel Gibson'ın oyunculuğunu da. Ama açık olmak gerekirse bence filmin en akılda kalır sahnesi o sahneydi ve gerçek Mel Gibson'ı gördüğümüz sahne de oydu. Gerisi... 

Aslında bu filmi izleyeli 2 hafta kadar oldu sanırım, ve genelde filmi izler izlemez yorum yazarım ben ama bu filme nedense bir türlü yorum yazmak gelmedi içimden. Nedense diyorum ama tamamen lafın gelişi, sakın yanlış anlamayın zira sebebini en başta anlattım zaten. İşte film saçma olunca ben de saçmalıyorum bazen böyle. Fark ettim de filmin konusundan bile bahsetmemişim, ama gerek de yok bence. Adından da kısmen ne üzerine olduğu anlaşılıyor, bir tutam fantastik tadı vardı filmi başkalaştıran ama o kadar dahası yok. Bu filmi anlatmak için ne diye kendimi yorayım o halde ? İzlemeyi düşünen varsa bence hiç zaman kaybetmesin, sadece bunun için yazdım bu yorumu yoksa hiç içimden gelmiyordu.

Puanım:




Yorumlar